A németek nem elégedtek meg a legutóbbi változattal, hiszen az rengeteget fogyasztott és persze már túl unalmas volt. Hogy megmutassák, mire is képesek, ha a környezetvédelemről van szó, megalkották az új Hurricane GS-t.
A G-Power folyamatosan döntögeti meg saját sebességrekordjait az általuk átalakított BMW M5-ökkel, most pedig olyasvalamit kellett kitalálniuk, amit eddig még nem csináltak.
Olcsóbbá és környezetbarátabbá szerették volna tenni legújabb átalakításukat, így születhetett meg a gázzal hajtott GS. Az LPG a németeknél ugyanis fél áron kapható, mint a benzin, bár az is igaz, hogy valamivel több kell belőle. A szakemberek vettek egy M5-öst, melynek V10-es, ötezer köbcentis motorjára hengersoronként ráakasztottak egy-egy szíjjal hajtott kompresszort. A nyomással most csínján bántak, az ugyanis nem kerülhet a 0,6 báros érték fölé, különben némi probléma adódhat a hengerekben.
A kompresszorok felmelegített levegőjét két darab, vízzel hűtött intercooler hűti vissza alacsonyabb hőmérsékletre, így növelvén az alacsony hatásfokot. A 650 Nm-es forgatónyomatékkal rendelkező motor 660 lóerővel büszkélkedhet, mely 4,6 másodperc alatt gyorsítja a kocsit százas tempóra. Ez egy tizeddel jobb a gyári M5 tudásánál. Tizenegy másodperc kell a kétszázas tempóhoz, és 333 km/h-ig nincs is megállás. Ezek az értékek elég jónak mondhatók, főként, ha figyelembe vesszük, hogy a jármű tömege két tonna.
Mivel az LPG sokkal olcsóbb, lényegesen könnyebb etetni a kicsikét. Ráadásul a gáz miatt tizenöt százalékkal kevesebb szén-dioxidot bocsát a levegőbe, így kevésbé terheli a környezetet, nem úgy, mint a pénztárcát.
Csak a dupla kompresszoros rendszer, és a gázra való átalakítás nagyjából tízmillió forintos összegre rúg, így nem éppen tömegcikként kezelhetjük. Ráadásul a valóban könnyű felnik a gumikkal együtt plusz kétmillióért már az autóhoz járnak...