A Ford GT egy szupersportautó, melyet 2003-tól gyártottak. A hatvanas évek sikerein felbuzdulva a GT40 méltó utódját szerették volna újraálmodni, és úgy tűnik sikerült is. A nem éppen az olcsó kategóriába tartozó jármű külsőleg a Le Mans-i győztest idézi, hiszen festése megegyezik a korabeli autókéval. Feltöltött motorja középen helyezkedik el, 5400 köbcentiméteres hengerűrtartalommal rendelkezik, és az ötszáz lóerő mellett 678 Nm-t teljesít. Független kerékfelfüggesztése jól irányíthatóvá teszi, ami kell is, hiszen a hatsebességes, manuális váltó a hátsó kerekeket hajtja. A Brembo fékek és a Goodyear Eagle F1 gumik a tökéletes megállásról gondoskodnak, 330 km/h-ról lassítják a járművet. Karosszériája egyébként alumínium, a motorháztető pedig alumínium-szénszál ötvözet.
Új fejezet nyílhat tehát a Ford történetében, hiszen a legendás GT nevet most egy újabb változat viselheti. Ugyan az információink korlátozottak, ám a pletykás szájak szerint a karosszériája az elődhöz hasonló anyagokból készül majd, azzal a különbséggel, hogy alumíniumból csak az alvázat készítik majd, a karosszériaelemek pedig szénszálból épülnek majd fel. Alakja a retro jegyében nagyon hasonlít majd az elődhöz.
A hatalmas teljesítményt még tovább szeretnék fokozni a mérnökök; a szokásos V8-as mellé hibrid technológiát is bevetnének, így nem csak erősebb, de gazdaságosabb is lehetne a sportkocsi. A hatszáznyolc lóerős motor könnyedén mozgatja az 1400 kg-os kasztnit, hiszen három másodperc alatt gyorsítja fel száz kilométeres óránkénti sebességre, a száguldás vége pedig 322 km/h-nál lesz.
Az autót az energiatakarékosság jegyében start/stop rendszerrel is felszerelik majd, bár ettől függetlenül nem valószínű, hogy valaki is városi furikázós autóként szeretne bánni vele. Kifejezetten pályára termett jószág, bár kétszemélyes túrázáshoz is kiválóan alkalmas. A sorozatgyártás időpontjáról egyelőre nem esett szó, az azonban egészen biztos, hogy a Ferrari 458 Italia és a McLaren MP4-12C komoly vetélytársa lehet.