Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Greengland
Az angolok megtehetik, hogy olyan buszokat vásároljanak tömeg-közlekedésükhöz, melyek nem csak kényelmesek és megbízhatók, hanem nagymértékben megóvják a környezetet, mivel a legújabb kibocsátási kategória követelményeit is túlteljesítik.

Az angol Stagecoach Csoport nem csak országos, hanem nemzetközi szinten is jelen van a világ tömegközlekedése terén. Anglia mellett több járatot üzemeltet Kanadában, valamint az Egyesült Államokban. A csoport a helyi buszjáratok mellett távolsági buszokat, villamosokat, valamint vasúti szerelvényeket is üzemeltet, mindemellett harmincötezer dolgozót foglalkoztat napi szinten.

A csoport ismét a Scania mellett döntött, hiszen a gyártó már megmutatta, hogy buszai mire is képesek. A tökéletes kibocsátás mellett rendkívül üzemanyag-hatékonyak is, ráadásul a teljesítményük több mint kielégítő. A megrendelés lényegében a 2009 és 2010-es rendelések folytatásának is tekinthető, és tökéletesen példázza a két vállalat elkötelezettségét a magas szintű környezetvédelmi igényeket kielégítő technológiák mellett.

A két fél rendkívül boldog, hogy ismét együttműködhetnek, s ezzel szorosabbra fűzhetik kapcsolatukat, hiszen a Scania által szállított buszok további fejlesztése során felbecsülhetetlen segítséget nyújthat a Stagecoach Csoport. A jelenlegi 141 darabos buszvásárlás már nem csak az emeletes járművekre vonatkozik, hiszen a flottából ötven darab csak egyszintes jármű lesz, melyeket először szerelnek Alexander Dennis Enviro 300 felépítményekkel.

A buszok mindegyike kilencliteres motorral van szerelve, motorjaik tökéletesen megfelelnek az Euro 5-ös és az EEV normáknak egyaránt. A teljesítményük 230 lóerő, ám irgalmatlan 1050 Nm-es nyomatékukkal már könnyedén mozgatják a hatalmas tömeget. Ebben a motor segítségére van a ZF HP504-es öt-, illetve hatsebességes, teljesen automata sebességváltója is. Az emeletes buszok Enviro 400-as felépítménnyel vannak felszerelve és a Scania N-szériás alvázára épülnek , felül negyvenhét ülőhellyel, alul pedig huszonkilenc ülőhellyel és tizenhat állóhellyel. Az egyszintes buszok a K-szériás alvázra épülnek, felépítményük az Enviro 300, az ülőhelyeik száma pedig negyvenhárom. Az álló utasok mennyiségéről egyelőre nincs számadatunk.