Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Bitorló
Lehet, hogy kicsit elfogultak vagyunk, de nagyon szeretjük a Skodát. Nálunk igazán megbízhatónak bizonyult, akár a régi, akár az új típusokról beszélünk. Nagy örömmel töltött el az a tény, hogy ismét megjelent egy újabb irányvonal a márkában.


Az új stílusnak ugyan még nincs neve, de az elkövetkezendő évek típusainak meghatározója lehet. A képeken egy ötajtós prototípus látható, amely enyhén szólva hajaz az Octaviára. Ennek ellenére rengeteg újdonságot tartogat, hiszen nem csak vonalvezetése, hanem stílusa is merőben megváltozott. Az autó a VisionD nevet kapta, és ehhez hűen valóban igazi látványverda.

A mai Skodákénál lényegesen erőteljesebb vonalakkal rendelkezik, már nem olyan gömbölyded, mint az eddig gyártott modellek. Láthatóan az arányok is megváltoztak, hiszen a tengelytáv megnőtt, az orrész hossza, valamint a far is lerövidült. A lámpatestek is a szögletesség jegyében születtek, szemből látva az autót pedig olyan érzésünk támad, mintha egy sunyi maja varázslóval néznénk farkasszemet. A kilincsek szinte beleolvadnak az ajtókba, és az összkép egy picit Audisnak tűnhet. Az első szélvédő egészen a hátsó szélvédő aljáig tart, ugyanis üvegtetősre terveték.

A belső tér igazán le van egyszerűsítve, de a gyártónak teljesen igaza van, minek is túlbonyolítani a kezelést. Három szín dominál: a fekete, a zöld és a fehér, vagyis a gyári színek. Mint az jól látható, a manuális váltókarnak nyoma sincs, a műszerfal igazán ergonomikus és futurisztikus.

Új dizájn, új márkajel. A mérnökök ugyan megmaradtak a szárnyas nyílvesszőnél, azonban a felirat kívülre került, ráadásul kevésbé vastag, inkább éles és szögletes betűk alkotják, a zöld nyilat pedig keskeny, fekete karika veszi körbe. Egy ilyen formatervvel akár már versenyre is kelhet a Volkswagen csoport egyéb tagjaival, sőt, presztízsharcba is keveredhet velük, hiszen mára elég éretté vált a divatdiktátori szerephez. Reméljük, a jövőben valóban ezt a stílust alkalmazzák majd modelljeiken, és országunkba is jut belőle szép számmal.