Az Artega SE ugyanis teljesen elektromos hajtású, vagyis semmilyen káros anyagot nem bocsát ki. Hajtásáról két darab elektromos motor gondoskodik, melyek összteljesítménye 380 lóerő. A százas sprintet 4,3 másodperc alatt futja, végsebessége pedig 250 km/h-nál korlátozódik.
A meglepően igényes és realisztikus külsejű sportkocsi nem sokkal nagyobb egy Lotus Elise-nél, áramvonalas karosszériája pedig igazán feltűnővé varázsolja a járművet. Az utastérben három szín dominál, a piros, a fekete és a fehér. Néhány kezelőszerven ugyan felismerhető más típusok jól ismert karaktere, ám ez legkevésbé sem zavaró, hiszen az egyedi gyártás nem növeli tovább a költségeket.
Az autóban 37 kWh-s lítium-ionos akkumulátorcsomag található, amelynek a névleges feszültsége 350 Volt. Az Artega SE egyetlen töltéssel akár háromszáz kilométert is képes megtenni, melyet az NEDC európai tesztpályán hivatalosan meg is mértek. A gyártó azonban azt mondja, hogy a sokkal realisztikusabb vezetés mellett nagyjából ezen távolság kétharmadát, azaz maximum kétszáz kilométert tud megtenni. Egy háromfázisú töltőhálózatról akár másfél óra alatt is száz százalékosra lehet tölteni az akkumulátorokat, ami ebben a formában igazán megfelelőnek mondható.
Az Artega SE saját tömege 1400 kg, ami száz kilóval könnyebb, mint középmotoros GT társáé, ám a sportos vezethetőség megtartása érdekében 57:43-as súlyelosztást alkalmaztak a hátsó tengely irányába.
Az autót úgy szerették volna megalkotni a mérnökök, hogy az alkalmas legyen bármilyen környezetben megállni a helyét. A városi, rövidebb távú használatra éppen úgy alkalmas, mint a hosszabb, nagyobb lélegzetvételű túrákra.
Az Artega SE nem a nagy darabszámban gyártott járművekhez tartozik, hiszen éves szinten a gyár csak ötszáz egységet képes előállítani.