A járművet azonban nem úgy kell elképzelni, mint valami kisbuszt, hiszen méretei inkább nanobusszá teszik, mint mikrobusszá. A 3+3 üléses egyterű ugyanis mindössze csak 3,99 méter hosszú, 1,75 méter széles és 1,7 méter magas. A tengelytávja is csak négy centiméterrel nagyobb, mint a Golfé, azonban a nyomtávja a hármas ülés miatt 1,5 méterre bővült.
Gazdaságos kis járműnek ígérkezik, hiszen tisztán elektromos hajtással szerelték. A 40 kWh-s akkumulátorcsomag egy 115 lóerős villanymotort hajt meg, melynek nyomatéka 260 Nm. A százas gyorsuláshoz 11,5 másodpercre van szüksége, sebessége pedig 140 km/h-nál korlátozódik.
Az autó belső és külső színeit a kéttónusú színezés jellemzi. A kerekei tizennyolc collosak, a kerekek közepét pedig krómozott fedősapka teszi még látványosabbá. Az utastérben egyből feltűnik az érintőképernyős kijelző a középkonzolon, ami gyakorlatilag egy kivehető iPad, ami egyben a navigációs rendszert is magában foglalja. Sebességváltó karra nincsen szükség, a műszerfalon lévő forgatható kapcsolóval válthatunk előre és hátramenet között.
A piacra kerülés dátumairól nem esett szó egyelőre, hiszen még csak koncepcióautó formájában van jelen a szerkezet, ám mivel a kisbusz ugyanarra a padlólemezre épült, amire a két év múlva piacra kerülő Audi A3, így nagy valószínűséggel kijelenthetjük, hogy legkorábban két év múlva, de sorozatgyártásba kerülhet a buligép. Természetesen nem valószínű, hogy villanymotoros kivitelben tálalják, inkább valamelyik dízel, vagy benzines erőforrás hajthatja a jövőben. Nagy népszerűségre tehet szert a rendkívül letisztult és egyszerű formavilággal megálmodott jármű, és bár alapáráról még nem esett szó, bizonyára nem az olcsó kategóriás járművek között fogjuk megtalálni.