Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Renaultsport- avagy a siker kulcsa
Miközben a legtöbb autógyártó arra törekszik, hogy minél gyorsabban kifejlessze alternatív hajtású járműveit, addig a francia óriás, a Renault szem előtt tartja azt is, hogy egyelőre még mindig a benzin a legfőbb energiaforrás, ezért újraéleszt egy sportmárkát.

Az Alpine-t már régen elfeledték, pedig különleges megoldásaival és nagy teljesítményével a francia sportautó gyártás kiemelkedő képviselője volt. Nagy valószínűséggel a Renault főként marketing szempontból döntött úgy, hogy újraéleszti a nemes márkát.

Mint azt Beatrice Fouche, a Renault termékmenedzsere elmondta, a Renaultsport lehet a kulcsa az anyacég stratégiájának. Ezt már több kereskedő is igazolta, így továbbra is szeretnék folytatni a trendet, ráadásul fokozva az eladásokat. Szeretnék folytatni a munkálatokat a Mégane eredeti változatán, hiszen ez a futurisztikus jármű (a DeZir) tökéletesen megfelelő erre a célra. Mivel jó üzleti modellként tekintenek rá, így a közeljövőben akár piacra is dobhatják.

Természetesen még semmi sincs hivatalosan megerősítve, de a Renaultsport két, vagy három modellt szeretne életre kelteni. Az első valószínűleg a DeZir lesz, melyet tavaly a Párizsi Autószalonon már bemutattak a nagyközönségnek, mint koncepcióautót. A hajtását a Clio sportváltozatából átemelt kétliteres, négyhengeres, turbófeltöltéses erőforrás adhatja, mely 201 lóerőt teljesít, és 215 Nm-rel tekeri a kerekeket. Eddig arról volt szó, hogy a jármű elektromotorral kerül a piacra, de villamos hajtással mégsem léphet a legendás sportautó nyomdokaiba.

A külseje valóban szemet gyönyörködtető, lapos, hegyes karosszériája valóban az Alpine korszakot idézi. Laurens van den Acker ismét nagyot alkotott, a nagyközönség máris nagyon kedveli a kocsit. Valószínűleg benzinmotorral nagyobb sikere lesz, mint villamos hajtással, de ez még a jövőben változhat.