Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Jön a WTCC?!
Az autósport rajongók nem kevés örömére szolgálhat az a hír, mely szerint újabb világverseny megrendezésére vállalkozhat hazánk. A Hungaroring ugyanis tökéletes alternatívát jelenthet a Túraautó világbajnokság, vagyis a WTCC számára is.

Az eddig nemzetközi szinten jóformán csak a Forma 1 -es bajnokság hazai futamára használt pálya most egy újabb nívós versenysorozat egyik állomásául szolgálhat. Tudni kell azonban, hogy csak helyettesítő versenyről lenne egyelőre szó, hiszen a június 3-5 közé tervezett marokkói futam a zavargások miatt elmarad, és a magyar versenypályát jelölték meg többek között helyettesítő futam megrendezésére alkalmas alternatívaként.

Ha sikerül idecsábítani a versenyt, az több szempontból is előnyös lehet. Először is növekedhet a pálya bevétele, másodszor pedig magyar pilótáért izgulhatunk a futamon. A verseny hazai megrendezéséért ugyan fizetni kell éppúgy, mint a Forma 1-ért. Előbbi 200-250 millió forintot kóstál, utóbbiért 4,5 milliárdot kell kiadni a szervezőknek. Ez nem kis summa, ám ügyes rendezői munkával előnnyé lehet kovácsolni. Hiszen rengetegen vannak, akik eddig is figyelemmel követték a bajnokságot, ráadásul mindig Brnóba kellett menniük egy futam megtekintéséért. Ők most itthon izgulhatnák végig a futamokat, és itthon költhetnék el pénzüket, arról nem is beszélve, hogy a kiutazás költségeit meg is spórolhatnák.

A másik vonzerő Michelisz Norbert lehet, aki már tavaly is indult a versenysorozatban, és futamgyőzelem mellett a legjobb újoncként szerepelt. Tavaly még a dízel Seat Leonnal állt rajthoz, ám idén az 1,6 literes, turbófeltöltővel szerelt BMW 3-ast nyúzhatja. Neki nagy előnyt jelenthet a hazai pálya, hiszen már szinte megszámlálhatatlan futamon részt vett a Hungaroringen, és szép számmal nyert is versenyt itthon.

A döntés, miszerint a verseny Magyarországra kerülhet, a jövő hétre várható, ám bennfentes források szerint mi kapjuk meg a megrendezés jogát.