A mongol főváros, Ulan-Bator két leghíresebb üzletemberének kívánságára készítette el a Mercedes-Benz gyár ezt a különleges „szabadidő autót". Azért is helyénvaló a kifejezés, mert a két jóbarát együtt szeret menni kirándulni, vadászgatni, vagy inkább terepezni. Az ország pedig nem rendelkezik megfelelő infrastruktúrával, igaz nem is volna sok értelme a szétszórtság miatt. Egyszóval, ide a Zetros kell.
A háromtengelyes szörnyeteg valójában egy luxus lakókocsi. A hatalmas dobozban kényelmesen megfér egymás mellett a fűthető márványpadlós fürdőszoba, és a két hatalmas képernyős televízió. Egyik a hálóhelyiségben, másik pedig a társalgóban található. A hálószoba mellett egyéb nyalánkságok is megtalálható, ilyenek például a fegyverek tárolására alkalmas szekrények, az értékek megőrzésére szolgáló biztonsági széf, valamint a zuhanykabin. A szobák energiaellátásáról természetesen önműködően bekapcsoló aggregátor gondoskodik.
A teherautó -vagy minek is hívjuk- külseje éjszaka már-már karácsonyfára emlékeztetheti az embert. A tetőn lévő csomagtartón négy spotlámpa világítja körbe a járművet, kék és vörös villogók vannak a hűtőrácsba építve és szintén spotlámpákat találunk a hátsó traktusban is, bár ezeknek funkciója egyelőre még ismeretlen. Végezetül található rajta egy lift is, amely a csomagtartóra való pakolásban segíti a fáradt kirándulókat.
Ami a hajtásláncot illeti, a háromtengelyes teherautó három mechanikus differenciálmű zárral van felszerelve, amelyek nagyban segítik a járművet a hatalmas hóban és a nehéz terepeken is. A Zetros nem éppen könnyűsúlyú cirkáló, hiszen üres tömege meghaladja a huszonöt tonnát. A szinte már tanksúlyt cipelő monstrum mozgatásáról egy 7,2 literes, hathengeres erőforrás gondoskodik, melynek teljesítménye mindössze 326 lóerő, ám nyomatéka annál jelentősebb, hiszen 1300 Nm. A hajtást egy kilencsebességes, manuális sebességváltómű továbbítja a kerekekre, ám a Zetros akár hatsebességes automataváltóval is rendelhető.
A belső térről egyelőre nem közöltek képeket, ám már a külsején látszik, hogy nem éppen mindennapi járműről van szó. Valószínűleg soha sem fogunk vele találkozni élőben, hiszen itthon nem igazán vannak nehéz terepek, sem pedig akkora távolságok, amikhez ekkora autóra volna szükség.