Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Hazai tető a fehérorosz vonatokon
A Stadler rengeteg európai országban jelen van és mintegy 3500 alkalmazottat foglalkoztat. A hazánkban is közlekedő FLIRT motorvonat most a fehérorosz piacra is elkészült, és különlegessége, hogy a tetőszerkezetét nálunk gyártják.

A svájci székhelyű Stadler Rail Csoport leszállította az első két széles nyomtávú motorvonatot, amely a Belorusz Vasúttársaság számára készült az egy évvel ezelőtti megrendelés kielégítésére. A nagyon gyors szállítást az tette lehetővé, hogy a fehérorosz vonatok a szinte teljesen ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkező, Finnországba szállított szerelvényekkel együtt készültek.

A Stadlernek ez volt az első olyan megrendelése, amely a Független Államok Közösségének területéről érkezett volna. A járműveket a Stadler bussnangi központjában készítették el, ám a tetőszerkezetet teljes egészében a szolnoki üzem gyártotta.

A FLIRT motorvonat két különböző kivitelben készült el a finn vonatok alapjaira. A fehérorosz főváros, Minszk elővárosi hálózatán közlekedő hat darab szerelvény darabonként 232 ülőhellyel rendelkezik. A másik négy szerelvény viszont regionális célokra lesz felhasználva, így azok 188 ülőhellyel bírnak, ám lényegesen nagyobb komforttal rendelkeznek, mivel útidejük lényegesen hosszabb, mint az elővárosi társaiké.

A szerelvények másik nagy különlegessége, hogy olyan berendezésekkel és alkatrészekkel kellett őket ellátni, amelyek jól bírják a fagyos, északi időjárást, ahol nem ritka a mínusz negyven Celsius fok sem. A fehérorosz megrendelés összértéke nagyjából hatvanmillió eurónak felel meg, és a tíz szerelvényt tartalmazza.