Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Elővárosi vonalfejlesztések
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. közleménye szerint megkezdődtek az előkészületek a főváros elővárosi vasútvonalainak fejlesztésére. A beruházásokkal korszerűsödnek a Nyugati, illetve a Keleti pályaudvar kapcsolódó szakaszai is.

forrásokból fogják biztosítani. A Keleti és Nyugati pályaudvarhoz kapcsolódó vonalszakaszokat érintő fejlesztések a biztosítóberendezések cseréjét, a pályák javítását, esetenként cseréjét, a kapacitás bővítését, a leromlott állagú áramellátó rendszer cseréjét, az utazási átlagsebesség növelését, valamint az állomások korszerűsítését és esélyegyenlőségi feltételek megteremtését is magukban foglalják.

A Keleti pályaudvarhoz csatlakozó, budapesti vonalszakaszokon Kőbánya-felsőtől egészen Rákos állomásig terjed a fejlesztés, a szóban forgó két állomás közti szakasz újabb két vágánnyal bővül. Ezzel a fejlesztéssel gyakorlatilag jelentősen csökkenthető a kapacitáshiány és a hatalmas forgalom által előidézett zavarérzékenység is. Kőbánya-felső vasútállomás teljes utasforgalmát áttelepítik az Élessarokhoz, így illesztve azt a közeljövőben megépülő közlekedési csomóponthoz.

A Nyugati pályaudvarral is hasonló a helyzet. A Rákospalota-Újpestig terjedő vasúti szakaszon megújul az Istvántelek, valamint az előbb említett vasútállomás. A Rákosrendező vasútállomás jelenleg nem rendelkezik megfelelő infrastruktúrával, illetve kielégítő városi kapcsolatokkal, így a szerepét az újonnan építendő, a Hungária körút közelében építendő vasútállomás veszi át. Rákospalota-Újpest vasútállomáson a vasútforgalmi hely jobb megközelíthetősége érdekében P+R parkolókat, valamint kerékpár tárolókat hoznak létre. A szintbeli vasúti átjárókat korszerűsíteni fogják, így a Szerencs utcai, valamint a Szegedi úti vasúti átkelőnél töltött várakozási idő jelentősen lerövidülhet.