Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Scirocco gyilkos
Az Opel végre megmutatta az első hivatalos képeket az új Astra GTC-ről. Az inspirációt valószínűleg a tavalyi GTC Paris koncepcióból merítették a tervezők, de néhány elem más arculatot mutat. Összességében igazán jól néz ki az „új" típus.

Az Opel is megpróbálkozik azzal, amibe már többen is belebuktak, miszerint egy teljesen új arculatot mutató járművel rukkolnak elő, amely valójában az elődre épül. A stílusban vélhetünk felfedezni némi azonosságot, ám a részletek nem igazán stimmelnek.

Az Astra a Volkswagen Sciroccora inkább hajaz, mint a Golfra, vagyis úgy tűnik, sikerült egy vérbeli kupét készíteniük. Sokan aggályaikat fejezték ki azzal szemben, hogy a jármű csak egy sima Astra lesz néhány ajtóval kevesebb kialakításban, ez azonban teljes mértékig elvethető. Jól látszik az erőt sugárzó első traktus, amely valamivel nyújtottabb lett, nem is beszélve a fényszórókról. A hatalmas lökhárító rács igazi tekintélyt kölcsönöz a kocsinak, még a hasmagasságon is csökkent némelyest.

A jármű felépítése belsőleg azonos az előddel, vagyis a padlólemez és a legtöbb főegység megegyezik, ám semmivel sem tűnik közelebbinek a rokonság, mint mondjuk a Chevrolet Cruze-zal.

Hátul a már megszokott, sportos kipufogóvégek díszelegnek, és sejtetni engedik, hogy bizony szükség van a keresztmetszetre. A motortérben ugyanis egy igazi vadállat lakozik. A soros négyhengeres, kétezer köbcentis, turbófeltöltéses erőforrás nem kevesebb, mint 290 lóerőt képes kisajtolni magából. A motorhoz hatfokozatú, manuális sebességváltó csatlakozik, amely magában foglal egy önzáró differenciálművet is, melyen keresztül az első kerekeket hajtja.

A járműről sajnos nem közöltek túl sok információt, azt azonban elmondták, hogy júniustól már rendelhető lesz. Első nyilvános megjelenése azonban majd csak az ősszel megrendezésre kerülő Frankfurti Autószalonon várható.