Április 30-án szombat este már nem indul útjára a 906-os éjszakai busz, helyette egész éjjel közlekedik a 6-os villamos, és ez mostantól minden éjjel így történik. A 6-os villamosok tehát mindennap 24 órán át közlekednek, az éjjeli órákban 15 percenként. A villamos éjszakai üzemére a zsúfolt buszjárat kiváltása, a felesleges rezsimenetek, kocsiszíni és garázsmenetek csökkentése és elsődlegesen a szolgáltatási színvonal javítása miatt tett javaslatot a BKK. A Combino villamosokra - az éjszakai buszokon megszokottak szerint - biztonsági őröket vezényel a BKV. A trolibuszok és villamosok felsővezeték-keresztezései igen karbantartásigényesek, korszerűbb rendszerre való cseréjük tervezett, de átmenetileg a következő hónapokban még kéthetente egy éjszakán, az egyik hétfőről keddre virradó este a felsővezeték-rendszer karbantartása miatt lesznek átmeneti üzemszünetek az éjszakai villamosközlekedésben, amikről rövidesen mindenre kiterjedő tájékoztatást ad a BKK.
A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret kiszolgáló 200E autóbusz üzemidejét meghosszabbítják annak érdekében, hogy a késő esti és éjjeli órákban érkező utolsó repülőgépekről is legyen tömegközlekedési kapcsolat Budapest centruma felé. A 200E autóbuszok ezért meghosszabbított üzemidőben éjjel 1:16-ig indulnak a reptérről, a metró üzemzárása után Kispesten csatlakozva a belváros felé közlekedő éjszakai buszokhoz.
Új menetrend lép életbe a ráckevei HÉV-en is, amellyel a vonalközi átszállások száma lecsökken, s jelentősen javul a szolgáltatás színvonala -írja a magyar közlekedés. További fejlesztés, hogy az utasoktól kapott észrevételek alapján a 21:05-kor induló vonat a zsúfoltság csökkentése érdekében Dunaharaszti helyett Tökölig közlekedik.
Új menetrend lép életbe a 13-as és 113-as autóbuszcsalád járatain, amely egyrészt javítja a diósdi térség kiszolgálását, összehangolást biztosít az agglomerációban a Volánbusz, míg a Camponánál (Budatétény vasútállomásnál) a MÁV-Start vonataival.
Jelentősen sűrítik Budapest legzsúfoltabb és egyik legsűrűbb buszjáratát, az Újpalotát a Rákóczi úton át Dél-Budával összekötő 173E járatot.
Új menetrendet kap a Ferenc körúttól Pesterzsébetre közlekedő 51-es (korábbi számán 21-es) villamoson, a vonalon megjelennek a kevésbé zajos és fűtött, nemrég használtan beszerzett hannoveri villamosok, továbbá új megállóhely létesül a vonalon a szolgáltatás színvonalának javítása érdekében.
A túlzsúfoltság miatt sűrűbben közlekednek Dél-Pest fontos autóbuszjáratai: az Alacskai úti lakótelepről induló 254E (a reggeli csúcsidőben), illetve a Pesterzsébetet a Blaha Lujza térrel összekötő 99-es autóbusz (hétvégenként).
Módosul a Deák Ferenc tér térségében a 105-ös busz útvonala, a Gyöngyösi utca felé haladva nem kerüli meg az Erzsébet teret. A módosítás indoka az, hogy a járatot többségében használó, az Andrássy út felé a téren átutazó utasok így jelentős időt, utazásonként 4-5 percet takarítanak meg.
Új közlekedési rend lép életbe a 28-as és 37-es villamosok vonalán: az utasok észrevételei nyomán javítják az Izraelita temető megközelíthetőségét, így az eddigiektől eltérően a temető nyitvatartási idejéhez igazítva érik el a villamosok a temetőt, amely az eddigi 37-es helyett ezután a 28-as villamosokkal lesz megközelíthető.
A Moholy-Nagy Egyetem észrevétele alapján kiterjesztik a Zugligeti utat kiszolgáló 222-es autóbusz üzemidejét.
Megváltozik a 25-ös és 225-ös buszcsalád közlekedési rendje: a kevéssé kihasznált 225-ös autóbusz csúcsidőn kívül már nem közlekedik, viszont a 25-ös autóbuszjáratot a kora esti időszakban a zsúfoltságára tekintettel sűrítik.