A „Francia Batmobil" névre keresztelt tanulmányautó roadster lett a javából. Futurisztikus külső dizájn, változtatható hűtőrács, polírozott, hangsúlyos alumínium elemek, valamint hátrafelé nyíló ajtók -ezek mind-mind a Peugeot következő stílusának jegyei lehetnek.
Az utastér sem maradhat említés nélkül, hiszen a kárpitok körbe bőrrel bevontak, a legkülönbözőbb digitális műszerek keretei pedig fémből készültek. A Star Trek sorozatból jól ismert űrhajót idéző fülkében ülve olyan érzésünk támadhat, mintha nemsokára katapultálnának minket a Holdra. Még a kormány sem kerek, két markolat gondoskodik a biztonságos fogásról.
A hajtásról két darab elektromotor gondoskodik, melyek együttes teljesítménye 340 lóerő, nyomatékuk pedig 480 Nm. Mivel a motorok egy-egy tengelyre vannak építve, így a jármű lényegében összkerékhajtással rendelkezik.
A járművet már többszöri tesztnek vetették alá. Először Sichuan tartomány Chengdu repülőterén próbálták ki a menetteljesítményeket.
A százas sprint 3,49 másodpercet vett igénybe, ám eközben az 1G erősségű, vízszintes gyorsulás harminckilenc méteren át tartott. Ezután megmérték a negyed, illetve a nyolcad mérföldes gyorsulását is. Az előbbit 12,67 másodperc alatt, az utóbbit pedig 7,08 másodperc alatt teljesítette.
Legutóbb a Stéphane Caillet vezette jármű a Nürburgring-Nordschleife versenypályán teljesített. A majdnem huszonegy kilométer hosszú pályát kilenc perc és 1,33 másodperc alatt futotta körbe, ami nem mindennapi teljesítmény egy elektromos autóhoz képest, átlagsebessége pedig 138,32 km/h volt.
A gyártó szerint a hátul keskeny nyomtávú járműre még sok teszt vár, és egyelőre csak a pályán ismerkedhet meg vele a közönség. A sorozatgyártásról, illetve az eladási árról egyelőre nem nyilatkozott a Peugeot.