Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Kevés az elektromos autó
Még mindig nem elég magas az üzemanyagár ahhoz, hogy az emberek többsége elgondolkozzon azon, hogy elektromos autót vegyen. Amerikában jelenleg még tíz százalék alatti a tisztán elektromos és a hibrid autók aránya a teljes járműparkhoz képest.

Még legalább öt évnek kell eltelnie ahhoz, hogy az elektromos hajtású járművek átlépjék a tíz százalékos részarányt Amerikában. A megkérdezettek többsége azt mondta, hogy amíg nem éri el az üzemanyag átlagára az öt dollárt, addig szinte biztosan nem fog hibrid, illetve elektromos autót vásárolni.

Az amerikai emberek szerint nem éri meg az alternatív hajtású jármű, hiszen lényegesen többe kerül, mint hagyományos társa, és futási ideje alatt sem képes visszahozni ezt az árkülönbözetet. A másik problémát a töltéshez kapcsolódó kúthálózat hiánya okozza. És bár a járműtulajdonosok többsége a természet védelmét nagyon fontosnak tartja, egyelőre a pénztárcájuk határai szerint gondolkodnak.

A vásárlóerő nagyobb része jelenleg a kis fogyasztású, azaz a hét liter/ száz kilométer átlagfogyasztással rendelkező járműveket részesíti előnyben. Jelenleg ugyanis már majdnem négy dollár odaát az üzemanyag átlagára, ezért érthető a szemléletváltás, miszerint a benzinfaló szörnyetegek a bontóba valók.

Egyéb hírek szerint a Chevrolet Volt egyre nagyobb sikert arat a kontinensen, sőt, már egy kisebbfajta verseny is kialakult a Volt tulajdonosok körében, melynek célja az, hogy melyikük képes nagyobb távolságot megtenni egyetlen feltöltéssel. A blogokon található adatok szerint volt olyan sofőr, aki egyetlen feltöltéssel 5500 kilométert tett meg, melyből 3500 kilométer volt a tisztán elektromos üzem, a többinél a benzinmotor is üzemelt.

A hírek szerint már nem kell sokat várni az egységes töltőcsatlakozókra sem, ugyanis a korábban még húszféle dugó mára hétfélére csökkent. Így tehát egy újabb akadály hárult el az elektromos járművek terjedése elől.