Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Erélyes utód
Az olaszok még az üzemanyag árak ellenére sem szeretnének lemondani vérbeli sportautóikról. A köztudottan nem éppen a kis fogyasztásáról ismert Ferrari most egy újabb típuson töri a fejét, egészen pontosan az 599-es utódján.

Bár már kósza hírek reppentek fel, hogy 2012-re megérkezik az új 599-es, ám egyelőre még semmi sem biztos. Egyes videós oldalakon már láthatunk teszteket az új járgányról, azonban, hogy szériaérett lenne-e, nem lehet tudni.

Az már teljesen biztos, hogy az alkalmazott technológiák miatt nem kell majd szégyenkezniük az olaszoknak, hiszen mindent beleraknak, ami csak egy sportautóba belekerülhet. A karosszéria már a megszokott áramvonalasságával hasítja a levegőt, az alváz pedig teljes egészében alumíniumból készül. A további súlycsökkentés érdekében a misztikus jármű több eleme is kompozit anyagokból készült.

Nagyon odafigyeltek a vezetés élményére, hiszen nem csak kinézetében, de technikájában is felülmúlja egykori önmagát. A hátsó felfüggesztésnél például úgynevezett többcsuklós megoldást alkalmaztak, ami nagyban segíti az úttartás, azonban a komfortérzetet növeli annak ellenére, hogy a jármű sportossága megmarad.

A kocsi gyors, mint a villám. Hogy mit képesek kihozni egy V12-es motorból? Teljes biztonsággal kijelenthetjük, hogy a maximumot. A 6,3 literes erőforrás 710 lóerős teljesítménye sokat elárul az 599-es mozgékonyságáról. A hatalmas erőt a már jól megszokott duplatárcsás tengelykapcsolóval juttatják át a hétsebességes sebességváltóra, amely a hátsó kerekeket hajtja, mégpedig az elektronikusan záró differenciálművön keresztül.

Hogy készül-e a jármű a jövőben négy kerék meghajtással, azt egyelőre nem lehet tudni. Egyelőre marad a prototípus verzió, aki pedig egy kicsit többet szeretne megtudni a kocsiról, annak a Maranello-i pályán kell egy kicsit kémkednie.