Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Klaszter a vasútért
A hazai járműgyártás a huszadik század derekán még virágzott, mára azonban szinte teljesen megszűnt. Az újraélesztéssel kapcsolatban több felvetés is érkezett, azonban közülük kiemelkedő azaz egy, amely a vasúti járműgyártás beindítását tűzte ki célul.

Nemrég alakult meg az Első Magyar Vasúti Járműipari Társulás azzal a céllal, hogy elősegítse a régebben már nemzetközileg is elismert, vasúti járműgyártás újraindulását. Emellett az is nagyon fontos számukra, hogy a mára hatalmassá gyülemlett tudásmennyiséget összefogja és ennek segítségével piaci előnyt kovácsoljon az országnak- mondta Surányi Sándor, a társulás ügyvivője, valamint a GanzPlan Hungária Kft. ügyvezetője.

Tájékoztatása szerint a klaszter tizennégy alapító tagja több mint kétezer embert foglalkoztat jelenleg is, éves szintű árbevételük pedig meghaladja a kétszázmilliárd forintot. A társaságoknál felhalmozódott elméleti és gyakorlati tudásmennyiség akár előnnyé is változtatható a nemzetközi piacon. A klaszter tehát elsősorban el szeretné fogadtatni magát, valamint fel akarja mérni a piaci lehetőségeket is.

A megoldás talán abban volna, ha a vasúti gördülőállomány megújítási programjából sikerülni egy nagyobb szeletet kiszakítani, a társulás éppen ezért fontos szerepet vállal az ügyben érintet iparági szereplők és az önkormányzatok, kormányzati szervek és közlekedési vállalatok között, elősegítve ezzel a jobb kommunikációs csatornák kialakítását.