A cég végre lezárta másfél éves fejlesztési projektjét, melyhez nagy segítséget kapott az Európai Uniótól és a Magyar Államtól egyaránt. Az összeg ugyanis majdnem elérte a százötvenmillió forintot. A végeredmény kielégítő lett, hiszen az egyik piacvezető járműgyártó cég megrendelését sikeresen teljesítette, időre leszállította fedélzeti navigációs termékét.
A legfontosabb célok között szerepel, hogy a cég a világ vezető járműipari vállalatainak kizárólagos beszállítójává váljon, ezért már ötszázmillió forintot fektetett azon fejlesztésekbe, melyekbe beletartozik a többszenzoros érzékelés is. A több érzékelős megoldásba beletartoznak az olyan adatok is, mint a kerékelfordulás alapján megtett út mérése, vagy akár a giroszkóp is.
Az IGO primo már az autóiparban széles körűen elterjedt QNX operációs rendszeren is működik, és tökéletesen igazodik az érzékelők jeleit továbbító szabványhoz. Ráadásul a gyári multimédiás eszközökkel is kompatibilis, hiszen ez a mai világban gyakorlatilag elengedhetetlen. A navigálás elindítása, valamint az útvonaltervezés gyorsasága is fontos szempont a mai világban, hiszen amíg a személyi eszközökön tizenöt másodperc is szükséges a szoftver indításához, addig az autós eszközök ennél lényegesen gyorsabbak.
A cég tehát mindent megtesz a piacvezető pozíció megszerzése érdekében, ami úgy tűnik, sikerülhet nekik, hiszen öt év alatt már 140 hardvergyártó céggel alakított ki jó kapcsolatot, és több mint száz országban negyvenöt nyelven nyújtanak navigációs megoldásokat.(X)