Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Változhat Budapest közlekedése
Budapest infrastrukturális fejlesztése nagyon fontos lehet mind a helyi, mind a helyközi közlekedés számára. AZ idegenforgalmi bevételek is gyarapodhatnak a jövőben, ha sikerül a nagyra törő terveket megvalósítani. Ezek értelmében akár a Déli pályaudvar is megszűnhet.

Hutiray Gyula, Budapest új, városfejlesztésért felelős főpolgármester helyettese nagyratörő terveket dédelget. Elképzelései szerint teljes mértékig megszüntethető lehetne a Déli pályaudvar, átépíthető lenne a Puskás Ferenc stadion, valamint négy éven belül elkészülhetne a 4-es metró.

Természetesen a terveket az anyagiak fogják befolyásolni, hiszen pénz nélkül semmihez sem lehet hozzáfogni. A helyettes polgármester azonban úgy látja, hogy ezek a tervek min-mind megvalósíthatók lesznek, csak megfelelő munkálatokra van szükség.

A legérdekesebb projekt talán a Déli pályaudvar bezárása lehet. Szakértők szerint ugyanis semmi szükség nem lesz a Kelenföld és a Déli pályaudvar közti szakaszra, hiszen mindkét helyről kényelmesen be lehet jutni a fővárosba. A Kelenföldi pályaudvar egyébként is a 4-es metró egyik végállomása lesz, így érthető, hogy teljesen szükségtelenné válhat a Déli pályaudvar fenntartása. Ezt az elővárosokból érkezők is kihasználhatják, hiszen menetidejük lényegesen lerövidülhet a jövőben.

A gondolatot mára nem csak a szakemberek, hanem a megújult városvezetés is támogatja, ám a döntéshozatalban mindenképpen közre kell működjenek a MÁV vezetésével. Természetesen elsősorban szükség lesz az új metróra, hiszen anélkül csak a buszok nem lennének képesek a hatalmas tömeget a belvárosba szállítani, ráadásul igencsak gazdaságtalanná válhatna a közlekedés.

A városfejlesztésért felelős főpolgármester helyettes szerint természetesen fel kell állítani egy rangsort, hogy mely projekteket lehet a jövőben megvalósítani és melyekre nem lesz fedezet. Ő úgy látja, hogy a Déli pályaudvar bezárása mindenképpen halaszthatatlan feladat, így ez a terv lehet a legesélyesebb a jövőben.