Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Javított tesztalanyok
A BKV Zrt. újabb tesztelésbe foghat az autóbuszok üzemeltetése terén, ugyanis a győri székhelyű cég, a Kravtex most kétféle típusát is tesztelésre bocsátja a közlekedési vállalat számára. A buszoknak ki kell állniuk a budapesti utak általi megmérettetést.

A Kravtex ötnapos tesztre bocsátja a Budapesti Közlekedési Vállalat részére két járművét. A Citadell 12 névre hallgató, szóló autóbusz a huszonkettes busz vonalán, míg a Citadell 19-es, csuklós változat a harminckettes busz vonalán közlekedik egészen június 10-ig.

A 2009-ben kifejlesztett Citadell 12-est és a 2010-es gyártású Citadell 19-est már egyszer tesztelhette Budapest utazóközönsége, az észrevételeket és tapasztalatokat pedig megosztották a gyártóval, aki azután továbbfejlesztette az alacsonypadlós, légkondicionált járműveket. Természetesen a funkcionális és esztétikai elemek halmazán kívül a technikai tartalom is frissült, hiszen mindkét járműben a FIAT környezetbarát, az Euro 5-ös szabványnál is szigorúbb, EEV előírásoknak is megfelelő FPT dízelmotorja dolgozik. Az automata sebességváltókat a ZF és az Allison szállítja, a futómű kialakítását pedig szintén a ZF végezte. A vázszerkezet, a padlózat, valamint az üvegezés és még sok más egyéb alkatrész a magyar mérnökök munkáját dícséri. A járműveken a második ajtónál található egy rámpa is, amely a kerekesszékeseket segíti a le- és felszállásban.

A magyar buszgyártás gyöngyszemeit tehát a nagyközönség is megismerheti, így az utasok segítséget nyújthatnak abban, hogy a Budapesti Közlekedési Központ és a BKV Zrt. milyen járművekre cserélje le a jelenlegi gépparkot. Természetesen a járműveken való utazás, mint mindig, most is ingyenes. Azonban a közlekedési vállalat most is arra kéri az utasokat, hogy mindenképpen írják meg tapasztalataikat az ugyfelszolgalat@bkv.hu email címre, vagy mondják el szóban a BKV INFO vonalon, a 061-258-4636-os telefonszámon. Az online ügyfélszolgálaton is megtehetik mindezt, mégpedig a BKV hivatalos honlapján, a BKV-ZÓ menüpont alatt.

A vélemények a buszok későbbi megjelenésében segíthetnek, hiszen egyáltalán nem mindegy, hogy mennyi ülés található a járművön, azok hol és hogyan helyezkednek el, lehet-e biztonságosan kapaszkodni, hogyan néz ki a jármű, valamint az, hogy milyen az utasok komfortérzete és tájékoztatásuk minősége.

A tesztautóbuszok menetrendjéről és képekkel illusztrált műszaki paramétereiről szintén a BKV-ZÓ menüpont alatt találhatnak felvilágosítást az érdeklődőbbek.