Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Fotón a Mercedes A-osztály
Sikerült lencsevégre kapni azt az A-osztályú Mercedest, melyet jövőre kezdenek majd el gyártani a kecskeméti üzemben. Teljesen más koncepcióval rukkoltak elő a mérnökök, és úgy tűnik, a hagyományos szendvicsszerkezet helyett az új elsőkerekes platformra épül majd a jármű.

A Mercedes másik típusáról, az új B-osztályról már több kép és illusztráció is napvilágot látott, ám a szóban forgó A-osztályt még mindig nem mutatták be. Ez valószínűleg a konkurencia figyelemelterelése okán van így, hiszen az alacsony építésű jármű erős ellenfele lehet akár egy Volvo C30-nak, vagy akár egy Volkswagen Scirocconak is. Természetesen itt a kupészerű változatról esik szó.

Mivel már Sanghajban bemutattak egy szívdöglesztő, háromajtós változatot, a kémfotókon pedig egyértelműen az ötajtós széria látszik, így valószínűleg mindkét változatban gyártani fogják. A kupés változat természetesen AMG feliratot is kap majd, kétliteres turbómotorjának teljesítménye pedig elérheti a háromszáz lóerőt is. Ezt természetesen nem az első kerekek fogják levinni az aszfaltra, hanem szinte biztos, hogy az autó összkerékhajtással kerül majd piacra.

A motorokat a már működő C-osztályból szerzik majd be, ám teljesen át kell majd konstruálni őket ahhoz, hogy az elsőkerékhajtás miatti keresztirányú beépítéshez tökéletesen illeszkedjenek. A benzines változatnál közvetlen befecskendezést alkalmaznak majd, ám a turbónak is helyet kell majd szorítaniuk.

A kocsi külseje kissé a CLS változatot idézi majd, hiszen néhány rajzon már korábban is láthattuk a kialakítást. Az már csak teljesen természetes, hogy a premiert majd a Frankfurti Motorshown tartják majd. A Mercedes elmondása szerint a távolabbi kilátásokban szerepel egy SUV kialakítása is, mely szinte teljes mértékben az A-osztály technikájára épülhet fel, ám ugyanakkor lesz még négyajtós kupé is belőle, mely teljes mértékig az Audi A3-as ellenfelének készül.