A „szárnyas Celica" néven elhíresült változatból épített versenyautó 48,07 másodperc alatt teljesítette a valamivel több, mint két és fél kilométer hosszú hegyi pályát. Volánjánál a rally bajnok Jonny Milner ült.A Formula 1-es versenyautókat is megszégyenítő teljesítmény miatt a szuperautók legjobbikának számít a jármű.
Hogy mitől is volt ilyen elképesztően gyors? A súly/lóerő arány igen sokat nyomott a latba ebben az esetben. Ugyanis a kocsi tömege 860 kilogramm körül volt, kétliteres, négyhengeres, turbófeltöltéses motorja pedig hétszáztíz lóerős teljesítményre volt képes. Ezzel azonban nem voltak megelégedve az építők, így kéjgáz befecskendezésével tovább növelték a teljesítményét, vagyis az autó bőven nyolcszáz lóerő felett teljesített.
A karosszérián jól látható, hogy szinte minden eleme szénszálas anyagból készült, a légterelőknek pedig elég komoly faladat jutott az autó leszorítása szempontjából. Jóformán az út minden apró rezdülésénél érintette a kocsi a földet, ám ez cseppet sem okozott problémát neki. Teljesítményével felhívta a világ figyelmét arra, hogy agy több mint tíz éves technika is képes lehet a mai világban bizonyítani.
Az egyetlen, amit hiányolunk, az a belső kamerás felvétel, amit a Toyota valahogy nem adott közre a világhálón. Reméljük ezt hamarosan orvosolják, és végre élvezhetjük a kocsit, ha csak a képernyő mögött ülve is.