Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Jöhet az óriás Dacia?
A Dacia újraélesztése a Renaultnak köszönhető. A román márka az alsóbb kategóriában képviselteti magát, ám ez egyáltalán nem baj, hiszen a kispénzű vásárlók is megtalálhatják a számukra megfelelő modellt. Most egy hatalmas egyterűvel bővülhet a paletta.

Bár még csak a kémfotókon látható a nem éppen kis méretű, egyelőre ponyvába öltöztetett tágas egyterű, legalább már azt tudhatjuk, hogy a Dacia sem szeretne kimaradni a nagycsaládosokat célzó járműosztály piacáról.

Eddig úgy tűnt, hogy meg vannak elégedve, a hét üléssel is rendelhető Logan MCV-vel, amely képes kiszolgálni egy nagyobb családot, ám ezzel az volt a gond, hogy a hátsó üléssor minimalizálta a csomagtartó méretét. Most azonban felcsillant a remény: a hatalmas egyterű minden igényt kielégíthet, amire egy hétfős családnak csak szüksége lehet, és emellett komoly konkurenciát jelenthet majd a piacon már évek óta produkáló Opel Zafirának, Citroen C4 Picassonak, valamint az Opel Zafirának.

A jármű a Nissan NV200 kisbuszában is használt padlólemezre épülhet, a motorválaszték pedig a megszokott és jól bevált 1,6 literes benzines és 1,5 literes dízel erőforrásokból állhat. A konkurencia alá az olcsó árral kívánnak menni, amely azért lehetséges, mert már meglévő alkatrészekből dolgozik a cég. Ezzel nem csak a költségeket csökkentik, de megbízhatóvá is teszik a járművet, hiszen a már jól kiforrott, javított alkatrészeket szerelhetik a Daciába.

A fotók ugyan nem árulnak el túl sokat, az azonban egészen nyilvánvaló, hogy a hatalmas jármű könnyedén átrendezheti a piaci viszonyokat. Arról nem is beszélve, hogy akár egy dobozos teherautót is készíthetnek belőle, aminek a piacon igen kevés konkurense akadhat. A Popster névre keresztelt jármű a Renault marokkói üzemében készül majd, ráadásul már jövő tavasszal megkezdhetik a gyártást.

A jármű áráról egyelőre nincsenek konkrét információk, többen azonban úgy vélik, hogy négymillió forint alatt maradhat.