A korábban Forma 1-es műszaki tervezőként is ismertté vált Gordon Murray tervezte jármű jelenleg a világ leghatékonyabb autója, ugyanis negyvennyolc százalékkal kisebb a karbon lábnyoma, mint átlagos társaié.
A kocsi nem éppen nagy, mindössze két és fél méteres hosszal büszkélkedhet. Sok mindenben követi elődjét, mind alakjában, mind menettulajdonságaiban hajaz a T25-re. A huszonöt kilowattos villanymotor 105 km/h-s végsebességre gyorsíthatja a járművet, miközben az egyetlen töltéssel megtehető kilométerek száma meghaladja a 160-at. A százas tempó eléréséhez tizenöt másodpercre van szüksége, és a villamos hajtás összetételét figyelembe véve mindösszesen csak 33 g/km szén-dioxid kibocsátással számolhatunk.
A tervezők azonban nem csak az autóra figyeltek oda, a gyártást is tökéletesen környezetbaráttá tették. Az iStream folyamatot felhasználva a jármű kivételesen alacsony gyártási terhelést ró a környezetre. A folyamat lényegében egy egyszerűsített autógyártási ciklus, aminek köszönhetően a gyártóegység ötödével kisebbre tervezhető.
Mielőtt még bárki azt gondolná, hogy a kocsi a méreteinél fogva nem igazán biztonságos, annak eláruljuk, hogy a törésteszteken, még nagy sebességű frontális ütközéseket szimulálva is kiváló minősítést kapott. Az utasfülkét és a benne ülőket semmilyen sérülés nem érte.
A kocsi tervezése kilencmillió fontba került, melynek felét az állami hátterű Technológiai Stratégiai Bizottság adta. A gondolatok megszületésétől egészen a prototípus szalagról való legördülésig mindössze másfél évre volt szüksége a tervezőknek. Ezen idő alatt nem csak az autót, de a hajtásrendszert is áttervezték, a teljesen új meghajtást pedig a Zytek Automotive nevű cég készítette.
A könnyű szerkezetet tartják legkiemelkedőbb munkájuknak, hiszen ezzel lehet versenyre kelni belsőégésű társaikkal szemben. A szinte tökéletes emisszió és a fogyasztás éppen ezért az elektromos járművek legjobbikává teheti.