Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A hatos nem jött be, de majd a hetes!
A Volkswagen egyik alaptípusa, a Golf sok mindent megélt már, idestova több mint harminc éve gyártják a már-már kissé unalmasnak tűnő gépkocsit. Külföldön ugyan több darabot is láttunk az új hatos szériából, itthon azonban lényegesen rosszabb az összkép.

A VW szép és karakteres járműveket is tud gyártani, legjobb példák erre a Scirocco, a hatos Transporter, valamint a Passat CC. Valami oknál fogva ezzel szöges ellentétben áll a Golf, amely évről évre egyre unalmasabb. Éppen ezért a tervezők mindent megtesznek annak érdekében, hogy a hetes Golf már sokkal vonzóbb legyen a vevők számára.

Nem a felszereltséggel van probléma, hiszen minden meg van benne, amire ma szükségünk lehet, sőt néha még több is. A küllem azonban nem nyújt semmi pluszt, már-már kissé unalmas is. Az ötös és a hatos változat méltatlan hírnevéhez, bár azt is hozzá kell tenni, hogy a legdrágább, GTI jelöléssel megáldott darabok azért még mindig szembetűnőek. Ezek azonban csak elenyésző részt vállalnak a teljes palettából, így az átlagember nem is tudja megfizetni őket.

A tervezők az olaszokhoz fordultak segítségért. Az összkép ugyan nem fog változni, hiszen jól láthatóan a hetesnek is a Golf családhoz kell tartoznia, ráadásul nem szabad lerombolni a Scirocco imidzsét sem. Megtartják tehát a vastag „C"oszlopot és a csapott farrészt, hiszen a kényelem és a helykihasználás ötös minősítése továbbra sem változhat. A szélvédő sokkal csapottabb lesz, a tető szintén laposabb, ezért az ülések is alacsonyabban fognak elhelyezkedni. Továbbá a tervezők szeretnék megtartani a három és ötajtós modellek között szinte észrevehetetlen különbséget is.

A hatost akár már egy éven belül leválthatja a hetes, nem hagyva neki öt éves intervallumot. Ráadásul, mint azt már tapasztalhattuk, a páratlan számú példányok -így a hetes is- mindig új technikai változtatásokat tartalmaznak, így a tervezőknek lényegesebben megnőhet a mozgástere. Át fognak térni az MQB univerzális padlólemez használatára, ami az egyéb típusoknál sem lesz másképp a jövőben. Ez lényegében egy olyan alváz, amely méreteiben könnyedén változtatható és a jövőben ez lehet a Seat, a Skoda, az Audi és a Volkswagen közös alapja. Ennek bevezetésével azonban csak akkor lehet pénzt spórolni, ha rengeteg modellt építenek rá. Így azért már érthető, hogy miért akarja a Volkswagen mindenképpen leváltani a jelenlegi Golfját...