Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Érkezik a kettes széria
Az egyik legnívósabb német autógyártó cég, a BMW ismét új típuson gondolkodik. Van még olyan, ami hiányzik a sorból... Az 1 M után most következhet az M2.

Már hivatalosan is bejelentették, hogy a BMW nemsokára első kerék meghajtású modellekkel is megszórja a piacot, ilyen lesz a jövőben az 1-es széria. Ám nem kell megijedni, azért akad még a palettán hátsókerekes verzió is. Szintén ehhez a csoporthoz fog tartozni a kettes széria. Szerencsére.

Az M2 a bajor gyártó legújabb padlólemezére épül majd, vagyis az F21-re. A járműből szeretnének többféle variánst készíteni, így a tervek között szerepel ferdehátú, kabrió, valamint úgy sejlik, még crossover modell is. Ez utóbbi a csapott hátú verzióból készülhet majd.

Ami a lóerőket illeti, úgy tűnik, abból sem lesz hiány, ugyanis a motorpaletta kiszolgálja majd az igényeket. Az 1 M-ből már jól ismert, háromliteres, benzinüzemű, turbófeltöltéses erőforrás továbbfejlesztett variánsa nagyjából háromszázötven lóerős teljesítményre lesz majd képes, ám egy lényegesen korszerűbb, egyelőre még csak prototípus formában lévő erőforrást is szeretnének átültetni a járműbe, amely három turbóval rendelkezik majd. Ez lényegében sokkal gazdaságosabb üzemet tesz lehetővé, ám erejét a másik motorhoz hasonló szinten tartja. Ez egyelőre tehát csak idén szeptemberben, az X3M-ben fog debütálni.

A hatalmas teljesítményt automata, duplakuplungos sebességváltómű továbbítja majd a hátsó kerekekhez. A fékeket kissé túlméretezik a tervezők, hiszen a jelenlegi M3-as tárcsáit és nyergeit kapja, ami azért is megfelelő, mert a jármű tömege és teljesítménye sem ér majd el a 3-as széria csúcsmodelljének szintjét. A súlycsökkentés eléréséhez több elemet szénszálas műanyagból készítettek el, melynek kifejlesztésébe rengeteg pénzt invesztált a bajor cég.