Már hivatalosan is bejelentették, hogy a BMW nemsokára első kerék meghajtású modellekkel is megszórja a piacot, ilyen lesz a jövőben az 1-es széria. Ám nem kell megijedni, azért akad még a palettán hátsókerekes verzió is. Szintén ehhez a csoporthoz fog tartozni a kettes széria. Szerencsére.
Az M2 a bajor gyártó legújabb padlólemezére épül majd, vagyis az F21-re. A járműből szeretnének többféle variánst készíteni, így a tervek között szerepel ferdehátú, kabrió, valamint úgy sejlik, még crossover modell is. Ez utóbbi a csapott hátú verzióból készülhet majd.
Ami a lóerőket illeti, úgy tűnik, abból sem lesz hiány, ugyanis a motorpaletta kiszolgálja majd az igényeket. Az 1 M-ből már jól ismert, háromliteres, benzinüzemű, turbófeltöltéses erőforrás továbbfejlesztett variánsa nagyjából háromszázötven lóerős teljesítményre lesz majd képes, ám egy lényegesen korszerűbb, egyelőre még csak prototípus formában lévő erőforrást is szeretnének átültetni a járműbe, amely három turbóval rendelkezik majd. Ez lényegében sokkal gazdaságosabb üzemet tesz lehetővé, ám erejét a másik motorhoz hasonló szinten tartja. Ez egyelőre tehát csak idén szeptemberben, az X3M-ben fog debütálni.
A hatalmas teljesítményt automata, duplakuplungos sebességváltómű továbbítja majd a hátsó kerekekhez. A fékeket kissé túlméretezik a tervezők, hiszen a jelenlegi M3-as tárcsáit és nyergeit kapja, ami azért is megfelelő, mert a jármű tömege és teljesítménye sem ér majd el a 3-as széria csúcsmodelljének szintjét. A súlycsökkentés eléréséhez több elemet szénszálas műanyagból készítettek el, melynek kifejlesztésébe rengeteg pénzt invesztált a bajor cég.