Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A Porsche olcsóbbat akar
Úgy tűnik, végre hivatalossá vált, hogy a német presztízsmárka, a Porsche olyan típust tervez, amely alacsonyabb ára miatt akár népautóvá válhat. Egyszer már volt hasonló megoldása a gyártónak, s most úgy tűnik, ismét elővehetik a jól bevált trükköket.

Nem más, mint Mathias Müller, a Porsche vezérigazgatója erősítette meg a modellről szóló pletykákat. Ezek eddig a valamikori VW Bogár kétüléses, pehelykönnyű változatának újraálmodásáról szóltak, melyeket csak úgy ontott annak idején a német gyártó cég.

Egy legenda feltámasztásán dolgoznak tehát, de a vezérigazgató elmondása szerint senkinek nem szabad olyan retro járműre gondolnia, amely már egyszer megváltotta a világot. Az ötlet valóban izgalmas és valószínűleg sokaknak tetszik is, hiszen egy kétüléses, nyitott Porschéról van szó. Az 550-es korszerű megfelelőjét szeretnék tehát létrehozni, mely olcsósága miatt egy köztes vásárlói réteget is meg kíván célozni. A projekt munkaneve egyébként 551 Spyder, ám közel sem biztos, hogy a véglegesítésnél típusnévvé válik.

A gyártónak nagyon jó marketingesei vannak, ugyanis nem véletlen, hogy az 550-es típust emlegetik. Van ugyanis egy jármű, mely kevésbé szép és sikeres volt abban az időben, mégpedig a 914-es. Erre inkább fog hasonlítani a most létrehozandó jármű, sőt, még talán Volkswagen megfelelője is lesz. Hogy méltó maradhasson a hagyományokhoz, a Porsche már most úgy festi le az új modellt, mint a „nagy" 550-es utódja. Utóbbi típus egyébként nem csak a versenyeken elért sikereiről híres, hanem az amerikai színészlegendáról, James Dean-ről is, aki egy ilyen autóban lelte halálát. Ez kicsit morbidnak hangzik, de valahol mindent ütő kártyaként is fel lehet használni.

A cég tehát mindenképp szeretné megerősíteni helyzetét a piacon és ezzel együtt legalább megduplázni jelenlegi termelését, mégpedig minél hamarabb. Ez azt jelentheti, hogy az új modell már néhány éven belül piacra kerülhet, versenyre kelve más márkák sportos négyhengereseivel.