Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Keleti kényelem
A Renault-Samsung ismét információkat osztott meg legújabb gépjárművéről, az SM7-ről. A kívánatos, prémium kategóriás szériát a legfrissebb hírek szerint már a hónap végétől meg lehet majd vásárolni.

A jármű nem egy gyorsan összetákolt darab, hiszen harminckét hónapnyi fejlesztés után négyszázmilliárd won, azaz 270 millió eurós költséggel végre előkészítették a sorozatgyártásra. Az eladáshoz nagy reményeket fűznek.

A rettentően attraktív modell kategóriájának vezető helyét is elfoglalhatja, hiszen sikerült rendkívül igényes, precízen megtervezett autót készíteniük. A hatalmas jármű minden márkától átvett egy kicsit; a hátsó traktus az Audi és a Peugeot keveréke, szemből pedig inkább az amerikai és japán prémiummárkákat juttatja eszünkbe. A hatalmas hűtőmaszknak és a különleges, LED fényszóróinak köszönhetően azonban mégis önálló karakterrel rendelkezik.

A belső tér szinte tökéletes, már-már invitál minket egy kis autókázásra. A világos színű bőrkárpit szegélyeit fém és fa keretek borítják, a hőmérséklet szabályzásról pedig a legmodernebb, automatikus klíma-fűtés-ventillációs rendszer (HVAC) gondoskodik. A műszerfal igényes és szemet gyönyörködtető, a középkonzolon pedig a navigációs egység is helyet kapott.

A jármű hajtásáról a Nissan szériáiból már jól ismert aggregátok gondoskodnak. Belépő szintű modellekben a 2,5 literes erőforrás dolgozik majd, mely 193 lóerőt és 243 Nm nyomatékot ad le. Aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni, annak a 3,5 literes, V6-os erőforrást ajánlják, hiszen ennek teljesítménye 262 lóerő, nyomatéka pedig 330 Nm.

Az SM7 már a hónap végén a piacokra kerülhet Dél-Koreában, alapára pedig harmincmillió won, vagyis 19700 euró környékén mozog majd, ami egy ilyen felszereltségű, prémium kategóriás járműhez képest igencsak potom összeg.