A jármű nem egy gyorsan összetákolt darab, hiszen harminckét hónapnyi fejlesztés után négyszázmilliárd won, azaz 270 millió eurós költséggel végre előkészítették a sorozatgyártásra. Az eladáshoz nagy reményeket fűznek.
A rettentően attraktív modell kategóriájának vezető helyét is elfoglalhatja, hiszen sikerült rendkívül igényes, precízen megtervezett autót készíteniük. A hatalmas jármű minden márkától átvett egy kicsit; a hátsó traktus az Audi és a Peugeot keveréke, szemből pedig inkább az amerikai és japán prémiummárkákat juttatja eszünkbe. A hatalmas hűtőmaszknak és a különleges, LED fényszóróinak köszönhetően azonban mégis önálló karakterrel rendelkezik.
A belső tér szinte tökéletes, már-már invitál minket egy kis autókázásra. A világos színű bőrkárpit szegélyeit fém és fa keretek borítják, a hőmérséklet szabályzásról pedig a legmodernebb, automatikus klíma-fűtés-ventillációs rendszer (HVAC) gondoskodik. A műszerfal igényes és szemet gyönyörködtető, a középkonzolon pedig a navigációs egység is helyet kapott.
A jármű hajtásáról a Nissan szériáiból már jól ismert aggregátok gondoskodnak. Belépő szintű modellekben a 2,5 literes erőforrás dolgozik majd, mely 193 lóerőt és 243 Nm nyomatékot ad le. Aki egy kicsit sportosabban szeret vezetni, annak a 3,5 literes, V6-os erőforrást ajánlják, hiszen ennek teljesítménye 262 lóerő, nyomatéka pedig 330 Nm.
Az SM7 már a hónap végén a piacokra kerülhet Dél-Koreában, alapára pedig harmincmillió won, vagyis 19700 euró környékén mozog majd, ami egy ilyen felszereltségű, prémium kategóriás járműhez képest igencsak potom összeg.