Nemrég Berlin utcáit rótta az a jármű, mely megjelenésével hívta fel magára a járókelők figyelmét, ugyanis különleges kialakításának köszönhetően egyáltalán nem mindennapi jármű.
Az apróságot City E-tron névre keresztelték és összesen két üléssel van felvértezve. Az utas a vezető mögött foglalhat helyet, így a jármű aerodinamikája sokat javul. Audi mivoltát egyedül az első, nappali menetjelzővel szerelt lámpája, valamint a hűtőmaszkra szerelt négy karika árulja csak el. A kisautó valóban kicsi, hossza nem sokkal lehet több, mint három méter -írja a worldcarfans honlapja. Futóműve független felfüggesztésű, a kerekek a karosszérián kívül helyezkednek el. Alakja inkább egy szállító űrhajóra emlékezetet a Birodalom visszavág-ból, mintsem autóra.
A jármű tökéletes csendben rótta a német főváros utcáit. Egyelőre még nem sikerült kideríteni, hogy plug-in hibridről van-e szó, vagy egy tisztán elektromos meghajtással rendelkező járműről.
A kocsi kialakításából egyértelműen adódik, hogy ugyan közútra tervezték, de inkább városi használata alatt fejtheti ki lényegét. Kis mérete miatt a parkolás sem nehéz vele, a karosszérián kívülre helyezett kerekek pedig kiváló fordulókört kölcsönöznek a kocsinak. A karosszéria ugyan keskeny, ám a széles nyomtáv miatt a jármű megfelelő stabilitással rendelkezik.
Mivel egyelőre nem közöltek semminemű információt róla, így valószínűsíthetően a Volkswagen tavalyelőtt bemutatott koncepcióját, az L1-et követheti majd. A Frankfurtban, 2009-ben debütált koncepció lényege, hogy használata során száz kilométerenként mindösszesen csak egyetlen liter üzemanyagot használ el.
Az Audi valószínűleg a jövő hónapban megrendezett Frankfurti Motorshowra készül az City E-tron koncepcióautóval, így még egy hónapot kell várnunk arra, hogy tetőtől talpig megismerhessük a valószínűleg igen sikeresnek induló járművet.