Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Praktikus városi autónak indul
Apró és meglepő. Így lehetne jellemezni azt a járművet, amelyet kémfotósoknak köszönhetően már többen is láthattak a világhálón. A német Audi ugyanis követi a trendit és olyan járművet készít, mellyel a városi közlekedés könnyedén megoldható.

Nemrég Berlin utcáit rótta az a jármű, mely megjelenésével hívta fel magára a járókelők figyelmét, ugyanis különleges kialakításának köszönhetően egyáltalán nem mindennapi jármű.

Az apróságot City E-tron névre keresztelték és összesen két üléssel van felvértezve. Az utas a vezető mögött foglalhat helyet, így a jármű aerodinamikája sokat javul. Audi mivoltát egyedül az első, nappali menetjelzővel szerelt lámpája, valamint a hűtőmaszkra szerelt négy karika árulja csak el. A kisautó valóban kicsi, hossza nem sokkal lehet több, mint három méter -írja a worldcarfans honlapja. Futóműve független felfüggesztésű, a kerekek a karosszérián kívül helyezkednek el. Alakja inkább egy szállító űrhajóra emlékezetet a Birodalom visszavág-ból, mintsem autóra.

A jármű tökéletes csendben rótta a német főváros utcáit. Egyelőre még nem sikerült kideríteni, hogy plug-in hibridről van-e szó, vagy egy tisztán elektromos meghajtással rendelkező járműről.

A kocsi kialakításából egyértelműen adódik, hogy ugyan közútra tervezték, de inkább városi használata alatt fejtheti ki lényegét. Kis mérete miatt a parkolás sem nehéz vele, a karosszérián kívülre helyezett kerekek pedig kiváló fordulókört kölcsönöznek a kocsinak. A karosszéria ugyan keskeny, ám a széles nyomtáv miatt a jármű megfelelő stabilitással rendelkezik.

Mivel egyelőre nem közöltek semminemű információt róla, így valószínűsíthetően a Volkswagen tavalyelőtt bemutatott koncepcióját, az L1-et követheti majd. A Frankfurtban, 2009-ben debütált koncepció lényege, hogy használata során száz kilométerenként mindösszesen csak egyetlen liter üzemanyagot használ el.

Az Audi valószínűleg a jövő hónapban megrendezett Frankfurti Motorshowra készül az City E-tron koncepcióautóval, így még egy hónapot kell várnunk arra, hogy tetőtől talpig megismerhessük a valószínűleg igen sikeresnek induló járművet.