Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A közlekedési vállalatok álma
Bemutatták az egyik magyarországi telephellyel is rendelkező buszgyártó legújabb elővárosi autóbuszát. A NABI Sirius autóbuszcsalád második tagja kifejezetten az elővárosi szállítási célokra lett tervezve.

A cég elsősorban a magyar piacra készítette a járművet és közel egyéves fejlesztőmunka eredményeként születhetett meg. A helyközi valamint elővárosi vonalakra egyaránt alkalmas busz sorozatgyártásra is alkalmas, egyelőre a második darab a Kapos volánnál teljesít majd szolgálatot.

A korábban már bemutatott, két és félmillió dolláros fejlesztések eredményeképpen megszületett NABI BRT alapjait és formatervét felhasználva születhetett meg a Sirius család legújabb elővárosi járműve. A busz abból a szempontból is előnyös, hogy moduláris felépítésének köszönhetően akár az összes európai ország szabványának képes megfelelni némi nemű átalakítás folytán. A jelenlegi jármű kifejezetten a magyar igényekre lett elkészítve.

Az autóbusz rettentően sokrétű, hiszen az alapkonstrukció lehetővé teszi, hogy elővárosi, illetve helyközi járatként is üzemelhessen, ugyanakkor kialakításának köszönhetően a jelenlegi szóló verzió mellett akár csuklós, illetve troli változat is készülhet belőle. A hajtásáról természetesen dízelmotor gondoskodik, ám könnyedén átépíthető gáz, vagy akár hidrogén meghajtású járművé.

Szintén a moduláris kialakításnak köszönhető, hogy ha egy üzemeltető többféle autóbuszt szeretne választani a buszcsaládból, akkor a javításokhoz nem kell különféle alkatrészeket tartani a polcon tartalékként, hiszen ezek nagyobb része megegyezik a család mindegyik tagjának alkatrészeivel.

A már sorozatgyártásra érett jármű 12,68 méter hosszú, és akár kilencvenöt utas szállítására is alkalmas.

A NABI nagyon büszke legújabb autóbusz családjára, hiszen ezzel újabb lépést tettek a magyar termékportfóliójuk bővítése felé. Remélik, hogy az amerikai sikerek után a magyar piac is megfelelő felvevőhellyé válhat. A jármű precíz összeszerelése és kiváló minősége a NABI jól képzett szakembereinek köszönhető.