Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Meg volt az ellenjegyzés
Jó hír a Budapesten közlekedőknek: végre megállapodott Tarlós István, a főváros polgármestere, valamint Patrick Kron, az Alstom-csoport elnök-vezérigazgatója a négyes metró, valamint a kettes metró szerelvényeinek műszaki módosítása felől.

A már-már végtelen hosszúnak tűnő metróügyben végre döntés született, mely szerint az Alstom vezérigazgatója vállalta, hogy teljes mértékben a magyar hatósági jogszabályoknak megfelelően átalakítják a szerelvényeket.

A Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ) nemrég jóváhagyta az Alstom szerződés módosítását és elküldte az iratot a KIKSZ Közlekedésfejlesztési Zrt.-nek, amely az uniós társfinanszírozási beruházásokat koordináló szervezetként működik. A szerződésmódosítás hatálybalépéséhez ugyan nincsen szükség a NFÜ ellenjegyzésére, azonban a költségek uniós elszámolhatóságának ez az egyik előfeltétele.

Tarlós István még júliusban aláírt az Alstom vezérével, így a cég vezetősége vállalta, hogy a hatályba lépéstől számított háromszázharminc napon belül Budapestre szállítják az első metrószerelvényeket, melyek tökéletesen megfelelnek a magyar jogszabályoknak. Elsőként a kettes metróvonalon állítják majd forgalomba őket, ugyanis a négyes metró vonalának elkészülésére még várni kell.