Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Szép is, jó is
Az Opel egyik legismertebb partner cége, az Irmscher már több, komolyabbnak számító, de nem feltétlenül csúcskategóriásnak számító modellt vett kezelésbe. Most a jelenleg kapható legfelszereltebb változatot fejlesztették tökélyre, mégpedig az Astra GTC-t.

A háromajtós kupén több formai beavatkozást is elvégeztek, ám ügyeltek arra, hogy ne legyen kirívóbb, mint a jövőben megjelenő, gyári tuningos sportváltozat, az OPC.

A német tuningcég tehát olyan járművet készített, amely a tulajdonosok és leendő tulajdonosok vágyait már-már a végtelenségig fokozza. A versenyautónak is könnyedén beillő jármű igazán sportos képet fest annak ellenére, hogy a szépészeti beavatkozás olcsó és szolid megoldással valósult meg.

Az Irmscher gondolkodásmódja jól látható a GTC-n. A sportosat kevésből elv jelenleg is érvényesülni látszik, ám, hogy mennyire használható a hazai utakon, egyelőre kérdéses marad. A tervezők ugyanis huszonegy collos kerekeket szabtak a kocsira, a futóművet pedig még három centiméterrel lejjebb ültették, így a kátyús hazai utak nem éppen használhatóak a jármű vezetésére. Az Astra optikai csomagot kapott, rengeteg spoiler, valamint egy eléggé mérvadó, a hátsó ablak felett elhelyezkedő szárny teszi gazdagabbá a látványt.

Mint általában, most is a megjelenésre fektették a hangsúlyt a tervezők, ugyanis a motorhoz csak minimálisan nyúltak hozzá. A GTC 1,6 liter, négyhengeres turbómotorja 180 lóerőt teljesít, melyet még harminckét pacival megtoldott az Irmscher. Ezt természetesen a jövőben bevetendő OPC változat kétliteres motorja majd megfejeli kb. 260 lóerőig, de nem is baj, hogy egy benzinfaló szörnyedvényt kell vezetnünk. A kipufogót is átdolgozták a szakemberek, így nem csak sportos megjelenést és plusz lóerőket, de erőteljes hangzást is biztosítanak a vezetéshez.

Az autóról nincs több információnk, azt azonban elmondták, hogy a bemutatója a Frankfurti Autószalonra van időzítve.