A háromajtós kupén több formai beavatkozást is elvégeztek, ám ügyeltek arra, hogy ne legyen kirívóbb, mint a jövőben megjelenő, gyári tuningos sportváltozat, az OPC.
A német tuningcég tehát olyan járművet készített, amely a tulajdonosok és leendő tulajdonosok vágyait már-már a végtelenségig fokozza. A versenyautónak is könnyedén beillő jármű igazán sportos képet fest annak ellenére, hogy a szépészeti beavatkozás olcsó és szolid megoldással valósult meg.
Az Irmscher gondolkodásmódja jól látható a GTC-n. A sportosat kevésből elv jelenleg is érvényesülni látszik, ám, hogy mennyire használható a hazai utakon, egyelőre kérdéses marad. A tervezők ugyanis huszonegy collos kerekeket szabtak a kocsira, a futóművet pedig még három centiméterrel lejjebb ültették, így a kátyús hazai utak nem éppen használhatóak a jármű vezetésére. Az Astra optikai csomagot kapott, rengeteg spoiler, valamint egy eléggé mérvadó, a hátsó ablak felett elhelyezkedő szárny teszi gazdagabbá a látványt.
Mint általában, most is a megjelenésre fektették a hangsúlyt a tervezők, ugyanis a motorhoz csak minimálisan nyúltak hozzá. A GTC 1,6 liter, négyhengeres turbómotorja 180 lóerőt teljesít, melyet még harminckét pacival megtoldott az Irmscher. Ezt természetesen a jövőben bevetendő OPC változat kétliteres motorja majd megfejeli kb. 260 lóerőig, de nem is baj, hogy egy benzinfaló szörnyedvényt kell vezetnünk. A kipufogót is átdolgozták a szakemberek, így nem csak sportos megjelenést és plusz lóerőket, de erőteljes hangzást is biztosítanak a vezetéshez.
Az autóról nincs több információnk, azt azonban elmondták, hogy a bemutatója a Frankfurti Autószalonra van időzítve.