Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közélet
Közélet
Közös közbeszerzés kétszáz járműre
Ötéves pénzügyi lízingszerződés keretében írt ki közbeszerzést a Magyar Fejlesztési Bank felügyelete alatt álló Magyar Közút és a 65,6 százalékos állami tulajdonban lévő GYSEV. A közbeszerzési pályázat összesen kétszáz kisteherautóra szól.

A Győr-Sopron-Ebenfurt Vasút Zrt., valamint a Magyar Közút Nonprofit Zrt. közösen szeretné beszerezni azt a kétszáz kisteherautót, melyet pénzügyi lízing keretében öt éven át működtetnének. Az előbbinek húsz, plusz opcionálisan tizenkettő, utóbbinak pedig százhetven járműre volna szüksége -derült ki az állami közutak üzemeltetését és fenntartását végző MK által közzétett jelentésből.

Természetesen a két részvénytársaság csak a Magyarországon forgalomba helyezett, új állapotú gépkocsikra fogad el árajánlatot. Ez azt is feltételezi, hogy teljesen sérülésmentesnek kell lenniük, melyeket még soha nem használtak bemutató- és próbaautóként, valamint soha nem voltak javítva. A szállítások határideje a két cég esetében különböző, ugyanis az MK számára már az idén, december 31-ig kell megtörténnie az átadásnak, a GYSEV esetében viszont csak 2012 február 29-ig.

A tehergépkocsiknak mindkét esetben dízelüzeműnek kell lenniük, melyek motorjai teljesítik az Euro 5-ös normát. Mivel kisteherautókról van szó, így maximálisan 3,5 tonna össztömeggel kell rendelkezniük. A színek is változnak a két cég járművei között, ugyanis a GYSEV fehér autókat kér, a Magyar Közút pedig élénk narancssárga járműveket.

A járműveknek a Magyar Közút esetében egyéb kritériumoknak is meg kell felelniük. Ők ugyanis három részre osztják a flottát, így részenként azonos gyártmányokat kell ajánlani nekik. Az első részben az útellenőri autók szerepelnek, szám szerint ötvenhat darab. Ezeknek háromszemélyes, zárt dobozzal rendelkező teherjárműveknek kell lenniük.
A második részletben a művezetői járművek szerepelnek, melyeknek dupla kabinos, ötszemélyes kocsiknak kell lenniük. Szám szerint ötvenkettőt kell belőlük leszállítani.
A harmadik részletben szintén művezetői autókról van szó, mégpedig hatvankét darabról. Ezeknek a járműveknek legalább kétszemélyesnek kell lenniük, valamint zárt karosszériával kell rendelkezniük.