A Frankfurti Autószalonon bemutatkozó apró jármű sok mindenben hasonlít elődeire, ideértve a kéttónusú fényezést, a kétszemélyes utasteret, illetve a már évek óta jellemző külső alapformát. Az autó arányai sem módosultak mérvadóan.
A Forvision névre keresztelt kétüléses igazán apró jószág, ám formatervében igazán jövőbe mutató jellegzetességeket tartalmaz. Lekerekített élek, már-már gyűröttnek tűnő sárvédők és ajtók. Valószínűleg a német mérnökök igyekeztek megtörni a már jól ismert küllemvilágot, ám nem csak a rengeteg, egymástól eltérő síkot használták fel hozzá, hanem a színek kontrasztját is. A kísérleti jármű kétféle fényezést kapott; az egyik szín a fehér, mely az autó főbb elemeit díszíti, a másik szín viszont az aranymetál, amely a tetőt és az ajtók körüli részt díszíti.
A belső térről is muszáj említést tenni, ugyanis régen láttunk már ennyire puritán, a végletekig leegyszerűsített utasfülkét. Minden digitális, minden műanyag. A „hiányos" kormánykerék, a fényes fehér kárpitok, valamint az aranyszínű keretek olyan érzetet keltenek, mintha száz évvel előre mentünk volna az időben; utoljára ilyet a sci-fi filmekben láthattunk.
A BASF, vagyis a világ egyik legnagyobb vegyipari vállalata szolgáltatta az alapanyagokat, ezért nem lehet véletlen, hogy a jármű kerekei is műanyagból készültek, így sokkal könnyebbek hagyományos könnyűfém társaiknál. A Forvision több eleme is karbon-szálas anyagból készült, így nem csak erős, de könnyű karosszériával dicsekedhet.
A jármű meghajtására elektromos hajtásláncot készítettek a tervezők, amely annyiból érdekes, hogy a tetőn elhelyezett napelemek segítik kitolni a megtehető távolságot, igaz, kevés sikerrel. Menet közben a hatszög alakú cellák ugyan töltik az akkumulátorokat, ám ez annyira kevés, hogy a hatótávolság esetében szinte észre sem lehet venni.
A kocsi harmadik generációja jövőre kerülhet forgalomba, addig is nincs mit tennünk, mint gyönyörködni a képekben.