Az autószalonon bemutatták az F125 névre keresztelt, üzemanyagcellával működő kísérleti modellt is. A cég tökéletesen meg van győződve arról, hogy a jövőben kulcsfontosságú szerephez juthat a hidrogén, mint a közlekedés legfontosabb hajtóanyaga.
Felhasználási szinten még a kőolajat is túlszárnyalhatja, miközben teljesen környezetbarát módon alkalmazható, hiszen elégetésekor víz keletkezik. A Daimler éppen ezért hisz benne, hiszen segítségével megvalósulhat a tiszta, kíméletes közlekedés. A német cég szerint az általuk kifejlesztett üzemanyagcella már készen áll a tömeggyártásra, így egy évvel korábbra, azaz 2014-re datálták a hidrogén meghajtású Mercedes „B" osztály megjelenését.
A felsőkategóriás modellek majd csak később lesznek üzemanyagcellával felszerelve, ugyanis mindenekelőtt a technológia bekerülési értékét kell majd lecsökkenteni. A vezérigazgató reménykedik abban, hogy középtávon sikerülhet majd a járművek árát a hibridautók szintjére levinni.
Az üzemanyagcellák másik nagy előnye, hogy az elektromos autókkal szemben lényegesen nagyobb távolságot képesek megtenni amellett, hogy feltöltésük nagyon rövid ideig tart. Ráadásul a technológiát bármilyen járművön alkalmazni lehet, legyen szó kisméretű személyautóról, vagy akár pótkocsis tehergépkocsiról. Ha pedig nem csak a közlekedést vesszük szemügyre, jól láthatjuk, hogy a hidrogén a jövő elektromos tárolókapacitásában is fontos szerepet játszhat a megújuló energiaforrások kiszolgáló egységeként.