Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Mi lesz veled, BKV?
Budapest főpolgármestere, Tarlós István szerint a BKV jövő nyáron ismét gondba kerülhet. Többen azt jósolják, hogy a nehéz és egyre súlyosbodó anyagi helyzet ellenére is van lehetőség a közlekedési vállalat konszolidációjára.

A főpolgármester a sajtótájékoztatón elmondta, hogy a BKV ügyében rendkívül komoly segítséget fog kérni a kormánytól. Elsősorban a fogyasztói árkiegészítések mértékével kapcsolatos aggályait hozta nyilvánosságra.

Tarlós megjegyezte, hogy az árkiegészítések mértékét nem csak vidéken, hanem Budapesten is növelni kell, ugyanis ha ez a fővárosban változatlan maradna, az katasztrofális helyzetet állítana elő. Az egyik neves napilap szerint a kérdést érintő tárgyalások jelenleg is folynak, melyeken kiderült többek közt az is, hogy a költségvetés teherbíró képessége nem engedi meg a Budapesti Közlekedési Vállalat adósságállományának teljes felszámolását, ám arra még látnak esélyt, hogy a hetvennyolcmilliárd forint egy részét még az idén jóváírja az állam.

Völner Pál államtitkár a kérdésekre válaszolva elmondta, hogy jelenleg a fejlesztéspolitikai rendszerben nem áll rendelkezésre ötszázmilliárdos szabad forrás, ezért a főpolgármesternek azt is tudnia kell, hogy ha a források átrendezését kéri, akkor más településektől veszi el az infrastrukturális fejlesztések jogát.

Tarlós István az egyik televíziós csatornán folytatott beszélgetésében elmondta, hogy a fejlesztési minisztériumnak nem vele, hanem a budapestiekkel kell majd elszámolnia, legfőképp a következő választásokkor.
Egy dolog azonban már szinte teljesen bizonyos, mégpedig az, hogy a BKV és a Volán társaságok végül is nem kerülnek bele a tervezett közlekedési holdingba, abba csak a MÁV társaságok lesznek betömörítve.