Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A gyors és a fürge
A Skoda nem kíván lemaradni a többi járműgyártó mögött, ám újításaival a hagyományok megőrzésére is törekszik. Habár nem önálló formatervről van szó, az új Rapid várhatóan megállja majd a helyét a piacon.

A szocialista érában szinte kivétel nélkül mindenki ismerte a farmotoros Skodákat, melyek közül talán a legnépszerűbb a 120-as széria volt. A szedán kasztnit csak egy lényegesen kisebb darabszámban gyártott kupé forma überelhette, mégpedig a Rapid változat.

Csapott, elnyújtott fara miatt a kocsin mindösszesen két ajtó volt, felszereltsége pedig mind a belső térben, mind a műszaki megoldásokban nagyban különbözött a szedántól. Nagyon keveset látni már belőle az utakon, de most újra életre kelhet; legalábbis neve szerint.

Az új Fabia már nem a csapott formája alapján kapta a Rapid nevet, ugyanis a karosszériája pont, hogy szedános. A múlt hét pénteken beindult indiai sorozatgyártás során olyan Fabia-kat gyártanak, melyek karosszériája szinte tökéletesen megegyezik a Volkswagen Polo Sedan karosszériájával. Tetőtől-talpig megegyezik a két autó, természetesen annyi különbség azért akad, hogy a sárvádők és a motortető egyes részeit a Fabia lámpájához kellett igazítaniuk, hogy stimmeljen a vonalvezetés.

Hogy miért pont a Rapid nevet kapta a kocsi? Erre igen nehéz lenne válaszolni. Talán a gyökerekhez kívántak visszanyúlni a harminc éves évfordulón, vagy esetleg India legnépszerűbb autóját, a Suzuki Swiftet kívánják lekörözni vele. Ugyanis a Rapid szó jelentése gyors, a Swift-é pedig fürge.