Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Újra álomba szenderül
Volt is, még van is, ám valószínűleg többé már nem lesz. A Maybach márkáról van szó, melyet a Daimler üzemeltet. Mivel a piaci igények nem ebbe az irányba mutattak, így német gyártó úgy döntött, véglegesen befejezi a gyártást.

Még két éve van hátra a modellnek, azután véglegesen beszüntetik a gyártást. A Daimler vezetője elmondta, hogy már nincs értelme újra modellt frissíteni, hiszen a Mercedesek luxusmodelljei sokkal versenyképesebbek. Ezután a kereskedők az S-osztályt ajánlják majd mindenkinek, aki a prémium kategóriába vágyik.

Dieter Zetsche, a cég vezetője elmondta, hogy a Maybach sorozat megszűnésével megváltozik az S-osztály termékpalettája, ugyanis a jelenlegi háromról hatra kívánják bővíteni a skálát. A hosszú, elnyújtott karosszéria a legjellemzőbb erre a szegmensre, ám ugyanúgy megtalálható itt a kupé változat is. Jövőre pedig már találhatunk egy négyajtós kupét, illetve valószínűleg egy kabriót is a palettán.

A Mercedes-Benz Maybach tanulmányautót tizennégy évvel ezelőtt mutatta be a Daimler. Öt éven belül megérett a sorozatgyártásra, ráadásul kétféle változat is készült belőle. Az egyik 5,7 méter, a másik pedig 6,2 méter hosszúra sikerült. Mindkét változat kétféle motorral kapható jelenleg is, sőt, még egy nyitható tetős típus is gazdagítja a sorozatot.

Az eladási számok meglehetősen gyatrára sikerültek, ugyanis amíg az angol prémiummárkák, így a Bentley és a Rolls-Royce több ezer darabot adnak el évente, addig a Maybach-ból mindössze kétszáz darabot sikerült eladni a világon a tavalyi évben.