Nagyon szeretnénk, ha ez a koncepció mihamarább az utcára kerülne, ám erre vajmi kevés esélyt látunk. Egyelőre csak nézni lehet és elhinni mindazt, amit a gyártó az ismertetőben leírt. Azonban alaposabb szemügyre vételezés után már egyre inkább körvonalazódnak azok a megoldások, melyek elhitetik velünk, hogy ez valóban működhet.
A lámpák LED csíkokból állnak, ráadásul hátul kék és piros színben pompáznak, akárcsak a francia zászló. A kerekek előtt légbeömlők találhatók, melyek valószínűleg hűtőlevegőt szállítanak az akkumulátorokhoz. A tervezők a karbon betéteket sem hagyták le a kocsiról, sőt még a teljesen egyszerű kinézetű kerekek is tökéletesen passzolnak a karosszériához. Az Esflow talán egyik legszembetűnőbb eleme a bukósisak plexihez hasonlító, a járművet szinte körbe ölelő szélvédő. A tervezők azért tudtak ilyet beépíteni, mert a bukókeret az ülések mögötti vázba van beépítve, így éppen csak akkora „A" oszlopra volt szükség, amely a szélvédőt megtartja. A belső térből így nagyon jó a kilátás, sőt a lábtér és a kormány állíthatósága is kiváló, köszönhetően a hátra tolt bőrüléseknek.
A kocsi váza alumíniumból készült, melyben az akkumulátorok tengelyvonalban vannak elhelyezve. Ezzel a kocsi súlypontja mélyre került, így stabilitása kiváló. Ezt annak ellenére mondhatjuk, hogy a meghajtásáról két darab, a hátsó kerekekbe épített villanymotor gondoskodik, mely aktív nyomatékelosztást tesz lehetővé, amivel megnő a kanyarstabilitás.
A gyártó szerint a Leaf-ből átemelt akkumulátorokkal a jármű képes akár 240 kilométert megtenni egyetlen töltéssel, ami akár egy vidéki utazáshoz is elegendő lehet. Mivel könnyű a kasztni, sikerült ellensúlyozniuk az akkumulátorok nagy tömegét, így a gyorsulás százas tempóra kevesebb, mint öt másodpercet vesz igénybe.