Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Igény van a drágább kategóriákra
Még mindig azt érezzük, hogy a járműpiac nem lendül be kellőképpen. Ennek ellenére Németországban több gyártó is bejelentette, hogy a gyártósorok a tervezetthez képest lényegesen rövidebb ideig fognak leállni. Most akkor hogyan is van ez?

A németországi autógyártók bejelentették, hogy év végi tervezett leállásuk lényegesen kisebb lesz, mint azt korábban nyilatkozták. A prémium kategóriás járművek kereslete ugyanis megugrott az utóbbi néhány hónapban, így nem szeretnének lemaradni a piacon.

Az egyik neves, német újság cikke szerint a Mercedes gyárában mindösszesen egyetlen hétig tart majd a szünet. A gyártó szóvivője azt nyilatkozta, hogy csupán a sindelfingeni üzemben lesz kéthetes a leállás, ám az is csak az "S" osztály gyártási előkészületei miatt.
A BMW összeszerelő üzemei maximális kapacitással dolgoznak, így a gyártó termelési igazgatója közölte, hogy az oxfordi, müncheni, spartanburgi és regensburgi üzemekben az év végén szintén csak egyetlen hétre állnak le a gyártósorok.

Az Audi egyelőre nagy reményeket fűz a jövőre vonatkozóan, hiszen a gyártósorok kapacitása teljes egészében le van kötve. A gyártó értékesítői szerint az eladások soha nem látott rekord magasságokba kúsznak, ugyanis idén már elérhetik az 1,3 millió eladott darabszámot.
A Volkswagen konszern másik zászlóshajója, a Porsche sem ül a babérjain, náluk is csak egyetlen hét szünet lesz az idei év végén a stuttgarti gyárban, mégpedig a 911-es példányokat gyártó gépsorokon. Azokon a gépsorokon, melyek Lipcsében üzemelnek és a Panamérát és a Cayennt készítik, két hetes lesz ugyan a leállás, ám az egyre növekvő kínai kereslet miatt jövő januártól két műszak helyett már háromban fognak dolgozni a munkatársak.

Az Opel bochumi gyárában is lerövidül a pihenés, ugyanis olyan nagy a kereslet a Zafira Tourer iránt, hogy muszáj kielégíteniük a leendő vásárlók igényeit.

A fentiekből jól látható, hogy a prémiummárkák ma is kelendőek, legfőképpen a kínai kereslet nyomja meg a gyártást. A hazai eladások ugyan nőttek az utóbbi hónapokban, ám ez még mindig messze elmarad az elvárt ütemtől.