A Nissan NV200 nemrégiben megnyerte a New York-i taxi tendert, ami talán megbízhatóságának és hatalmas, 4,2 köbméteres rakterének köszönhető. Igaz, ezek még mindig nem az elektromos változatok lesznek, bár egyesek szerint elképzelhető, hogy az EV is feltűnik majd a színen. A furgon lényegében változtatásoktól mentes állapotban kapta meg a Nissan Leaf hajtásláncát, valamint teljes akkumulátorcsomagját.
A Nissan egyébként a FedEx rendelkezésére bocsátotta teljes töltőhálózatát, így a futárok akár fél óra alatt feltölthetik járműveiket akár nyolcvan százalékra is. Ez azért történhetett meg, mert a FedEx már régebb óta üzemeltet nulla emissziójú járműveket négy észak-amerikai és két európai nagyvárosban igen nagy sikerrel. A cég azt is vállalta, hogy 2020-ra globálisan húsz százalékkal csökkenti gépjárműflottájának átlagfogyasztását. Ezt a legkönnyebben az elektromos hajtású járművek segítségével teheti meg, ráadásul a Nissan ebben kiváló partner, hiszen autói már a japán postánál is bizonyítottak a tavalyi évben.
A japán földrengés után különböző igények jelentek meg a lakosság körében. Ilyen például az is, hogy az elektromos járműveket miként lehetne a közlekedési célú használaton túl egyéb feladatokra, például lakossági energiaforrásként, illetve hálózati kiegyenlítőként is kihasználni. A Nissan már keresi a megoldásokat a problémákra.