Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Egyelőre nincs új busz, de dolgoznak az ügyön
Nehéz a dolga a BKV-nak. Forráshiányokkal kell megküzdenie, miközben gépjárműparkja folyamatosan öregszik. A Budapesti Közlekedési Központtal közösen keresik a megoldást a már régen elavult buszpark megfiatalítására.


A jelenlegi pénzügyi helyzet komoly aggodalomra adhat okot az üzemeléssel kapcsolatban, nem beszélve a buszpark cseréjéről. A ténylegesen elhasznált Ikarusok már nem bírják a strapát, új járművek beszerzésére van szükség.

Mivel új járművek beszerzésére nincs keret, így a BKV ZRT. és a BKK csak használt, de jó műszaki állapotban lévő autóbuszok beszerzését végezte el. Ezek jobb környezetvédelmi osztályba tartoznak és lényegesen fiatalabbak, mint a jelenlegi lestrapált Ikarusok. A használt buszok beszerzésével párhuzamosan folyik a BKK által elindított új buszüzemeltetési projekt megvalósítása, melynek segítségével az elkövetkezendő évek folyamán állhatnak hadrendbe az új járművek. Ehhez azonban szükség van a jelenlegi, válságos finanszírozási helyzet orvoslására.

A közlekedési vállalat legújabb használt-jármű beszerzése során harminc darab klimatizált, Mercedes-Benz Citaro O530 típusú, szóló kivitelű, alacsony padlós autóbuszt vásárolt meg a Mercedes magyarországi képviselőjétől, az EvoBus Hungária Kereskedelmi Kft.-től. A járművek egyenként 65500 euróba kerültek. Ebben a vételárban benne van a járművezetők és a műszaki szakemberek oktatási költsége is és egy három hónapos fődarabra vonatkozó garanciát is tartalmaz. Az Euro 2 és 3 osztályba sorolt járművek felét Frankfurtból, másik felét pedig egyéb német és osztrák városokból szerezték be. A buszok átlagos jelenlegi futási teljesítménye 550 ezer kilométer.

A buszokat az átalakítások és a honosítás után jellemzően a budai régióban láthatjuk majd idén tavasztól, ugyanis a motorteljesítmény lehetővé teszi, hogy hegyi utakon is szállítsanak utasokat.