Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
IBM: a légi utasok utálják a trükköket
Kellemetlen élmények
Ezer amerikai légi utast kért meg az IBM és a Braun Research, hogy repülésükkel kapcsolatos legkellemetlenebb élményeiket mondják el. A reprezentatív vizsgálat eredményei alapján az IBM üzleti tanácsadó egysége üzletfejlesztési stratégiákat, és az utasok hűségét növelő megoldásokat dolgoz ki légitársaságok számára.


A tanulmány egyik legfontosabb megállapítása, hogy az utasok döntő részének az ár a legfontosabb tényező. A lehető legalacsonyabb árakat részesítik előnyben, és saját maguk akarnak dönteni arról, hogy kérnek-e fizetős többlet-szolgáltatásokat. Az utazók ugyanakkor egyöntetűen elítélik azokat a pótdíjakat, amelyeket a légitársaságok olyan nélkülözhetetlen szolgáltatásokért kérnek, mint például a csomagok feladása. A csomagdíjat egyszerűen a legvisszataszítóbb lehúzásnak tartják.

Véleményük szerint nem korrekt az összegyűjtött légi kilométerek beváltásakor felszámolt pótdíj, és sokan túlárazottnak gondolják az első és a business osztályt. A környezetvédelmi pótdíjat a megkérdezettek fele elfogadhatónak ítéli. Mind kevesebben érdeklődnek a repülőtéri és a fedélzeti vásárlás iránt. Járattörlés és késés esetén a csalódott utasokat a legjobban az vigasztalná, ha a kényszerű várakozási időt internet-kávézóban tölthetnék.

Ha árazása korrekt, egy légitársaság sok hűséges ügyfelet nyerhet magának, akik még egy-egy késést is megbocsátanak, amennyiben azt tapasztalják, hogy törődnek velük, és reagálnak igényeikre.