Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Retro Carrera
A régi autóknak még volt karaktere, megjelenése és egyénisége. Ma nagyon nehéz olyat alkotni, amely különlegesség lesz negyven év elmúltával is. A Gullwing-America azonban megoldotta a problémát, ők régi modelleket álmodnak újra.


A cég által közzétett képeken jól látszik, hogy a Porsche Carrera 904 GTS utódjáról van szó. A hatvanas évek közepén készült versenyautó jogos leszármazottját P/904 Carrera-nak nevezte el az amerikai cég.

Az első prototípus a 987-es Porsche Boxter alapját használta fel , melyet a tavalyi évig gyártott is a német gyártó. Minden szükséges kiegészítő belekerült a járműbe, amit egy mai sportautótól elvárna az ember, így például a modern műszeregység, a légkondicionáló, LED-es fényszórók, iPod dokkoló állomás, navigációs rendszer, kormány és ülések, de természetesen mindez az eredetihez hasonló retro kivitelben.

A kocsi - ahogy az egy versenyautóhoz illik - hatsebességes, manuális sebességváltót is kapott, valamint egy 3,4 literes boxer erőforrást, amely közel háromszáz lóerős teljesítményre képes. Az erőt azonban illik kordában tartani, így a szervokormány mellett az ABS és más egyéb rendszer is helyet kapott. A sportosra hangolt kipufogó vérbeli versenyautó illúzióját kelti, az állítható futómű pedig dinamikus kezelhetőséget és optimális hasmagasságot produkál.

A karosszéria kompozit anyagokból készült, a felnik elől 8x18-as, hátul pedig 10x18-as méretben, ötágú kivitelben készültek. Az átalakítás teljes összege hetvenezer eurós költséget kóstál, ám ez nem tartalmazza a donor Boxter árát...