Az első prototípus a 987-es Porsche Boxter alapját használta fel , melyet a tavalyi évig gyártott is a német gyártó. Minden szükséges kiegészítő belekerült a járműbe, amit egy mai sportautótól elvárna az ember, így például a modern műszeregység, a légkondicionáló, LED-es fényszórók, iPod dokkoló állomás, navigációs rendszer, kormány és ülések, de természetesen mindez az eredetihez hasonló retro kivitelben.
A kocsi - ahogy az egy versenyautóhoz illik - hatsebességes, manuális sebességváltót is kapott, valamint egy 3,4 literes boxer erőforrást, amely közel háromszáz lóerős teljesítményre képes. Az erőt azonban illik kordában tartani, így a szervokormány mellett az ABS és más egyéb rendszer is helyet kapott. A sportosra hangolt kipufogó vérbeli versenyautó illúzióját kelti, az állítható futómű pedig dinamikus kezelhetőséget és optimális hasmagasságot produkál.
A karosszéria kompozit anyagokból készült, a felnik elől 8x18-as, hátul pedig 10x18-as méretben, ötágú kivitelben készültek. Az átalakítás teljes összege hetvenezer eurós költséget kóstál, ám ez nem tartalmazza a donor Boxter árát...