A kisautó a maga 3,47 méteres hosszával valóban a kistermetű járművek közé sorolható. Elektromos hajtása bőven kielégíti az igényeket, hiszen a beépített villanymotor hatvannégy lóereje és 180 Nm-es forgatónyomatéka a hátsó kerekekre hatva kiváló, olykor csodálatra késztető gyorsulást eredményez. Az aprócska jármű akár 130 kilométeres óránkénti sebességgel is képes száguldani, ám nem erre tervezték. A városi használat a méreténél fogva sokkal indokoltabb, mint az országúti, ám minden helyzetben kiválóan megállja a helyét.
A műszerfalon elhelyezett fogyasztásmérő teljes töltöttségnél 136 kilométernyi megtehető útszakaszt mutat, ám még finom használat mellett is csak 130 kilométert lehet megtenni egyetlen feltöltéssel, azt azonban érdemes hozzátenni, hogy fékezéssel a visszatermelt energia növeli a hatótávot. Ha az élet úgy hozza, hogy a tojás elvész a pedál alól, akkor ez az érték erőteljes csökkenésnek indul, ha pedig autópályázunk, akkor jobb, ha nem is figyeljük a mutatót. A légkondicionáló bekapcsolásával is hasonló jelenségre kell számítanunk, mint folyamatos padlógáznál.
Az extrák sem hiányoznak a járműből, hiszen a Bluetooth kihangosítótól kezdve a szervókormányon át a légkondiig szinte minden jóval felszerelte a gyártó. Az ESP sem hiányozhat a sorból, mely az elől tárcsa, hátul dobfékekkel működik közre, ha pedig baleset következik be, a hat légzsák kiváló védelmet nyújt.
Az autó kezelését gyakorolni kell, hiszen nagyon jól gyorsul és természetesen teljesen hangtalan. Bár az egyre növekvő sebességnél lineárisan növekednek az utastérbe szűrődő hangok is, autópályán kifejezetten zajos a kocsi.
Egyszóval nagyon praktikus kis autó, bár az árán volna mit faragni, ugyanis tízmilliós alapárával nem valószínű, hogy népautó lesz belőle annak ellenére sem, hogy száz kilométert átlagosan hatszáz forintból lehet vele megtenni.