Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
A jövő pályaképe
Már javában tárgyalja a parlament Magyarország középtávú közlekedési koncepciójáról szóló programcsomagot. A kisebb főváros központúság mellett befejeznék az M0-ás autóút teljesen körbeérő gyűrűjét, Szolnokra pedig két autópálya is vezet majd.


Az új, közlekedési tárgyú törvényekről szóló javaslatcsomag mindazon autópálya- és autóút-szakaszokat felsorolja, melyek az elkövetkezendő tizenöt év során megépíthetők lennének.

A javaslatcsomag nem a következő néhány év komolyabb fejlesztéseit taglalja, hanem meghatározza azon munkálatokat, melyek 2027-ig kizárólagos megvalósítást élveznek.

A tervek alapján talán a leglátványosabb elem az, hogy Szolnok kiemelkedő szerephez jut. Eddig a város szinte csak vasúton volt jól megközelíthető, ám a jövőben mindjárt két autópályát is kapna, melyek közül az egyik közvetlenül a fővárosból, vagyis Budapestről indulna. A másik autópálya igazán érdekfeszítő, ugyanis az osztrák határhoz közel, Körmendről indulna, majd Zalaegerszeg és Szombathely között haladna el félúton, ezután pedig Veszprém-Dunaújváros-Kecskemét útvonalon haladva érné el Szolnokot, ahonnan továbbvezetne egy Románia és egy Debrecen felé tartó leágazásig.

Úgy tűnik, a kormány befejeztetné az M0-ás autóutat Budapest körül, valamint a Dunántúlon is létrehozna egy Mohács-Kaposvár-Nagykanizsa-Zalaegerszeg-Szombathely-Győr irányú autóutat is.

A program vesztese ismét Békés- és Nógrád megye lesz, ugyanis itt az elkövetkező tizenöt évben sem fog készülni autópálya.