Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Most nem, de majd…
A dugódíj igencsak ominózus kérdése volt a fővárosnak. Mivel azonban a parlament 305 nem és 14 igen szavazattal 1 tartózkodás mellett leszavazta a bevezetését, a behajtási díj egy darabig biztosan nem nehezíti majd meg a Budapesten közlekedők életét.


Sem Budapest főpolgármestere, sem a város vezetősége nem ragaszkodott a dugódíj bevezetéséhez, ám mint bevételi forrás, komoly összeget jelentett volna a fővárosnak. Azonban ettől most elesett a költségvetés.

György István, városüzemeltetési főpolgármester-helyettes elmondta, hogy bár Bagdy Gáborral közösen nyújtotta be az Országgyűlés elé a módosító javaslatot, mégis nemmel szavazott, amikor döntésre került a sor. A főpolgármester-helyettes elmondta, hogy a város vezetése számára nem volt létfontosságú momentum a dugódíj bevezetése, hiszen az csak egy lehetséges forgalomszabályozási eszköz.

A dugódíj bevezetése azonban komoly infrastrukturális átalakítást igényelt volna, ami a mai napig nem jött létre. Ugyanis csak akkor lehetne behajtási díjat kiszabni az autósokra, ha a tömegközlekedési rendszer kielégítő szinten van. Az azonban még elég messze jár tőle, hiszen a buszpark cseréje és a négyes metróvonal befejezése még hátravan. Ezek nélkül Budapest nem tudná kezelni az utasáradatot, tehát értelmetlen volna a bevezetés.

György István azt is elmondta, hogy a behajtási díjak bevezetése előtt mindenképpen tárgyalásokat kell folytatni a kormánnyal a közösségi közlekedés finanszírozásának megoldásáról. Az erről szóló tanulmányok már készülőben vannak, tehát a jövőben azért még várható a sarc bevezetése.