Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
Járatszám növekedés
Heti huszonegyről heti harmincegyre növeli járatai számát a CSA cseh légitársaság a Prága-Budapest útvonalon. Az idén hetvenöt éve elindított légi útvonal továbbra is töretlen népszerűségnek örvend.


A cseh nemzeti légitársaság a téli menetrend életbe lépésekor, vagyis október 28-tól indítja a heti tíz új járatpárt a magyar és a cseh főváros repülőtere között. Ez utóbbi a Malév februári csődje óta rengeteg olyan utast nyert, akik eddig Budapestről utaztak pl. a Balkánra vagy Kelet-Európába.
Nem kevesebb, mint tíz új járatpárt állít menetrendbe október 28-tól a CSA cseh nemzeti légitársaság a Prága-Budapest útvonalon. Ezzel a téli időszakban 21-ről 31-re nő a heti járatszám, ami másfélszeres bővítést jelent.

A cseh légitársaság hatvannégy, illetve negyvennyolc férőhelyes ATR 72-500, valamint ATR 42-500 típusú gépei átlagosan naponta már négy-öt alkalommal teszik meg az utat a két főváros között. A járatszám növelése érthető: éppen idén ünnepelték Budapest és Prága légi összeköttetésének hetvenötödik évfordulóját, amit idén februárig közösen üzemeltetett a magyar és a cseh nemzeti légitársaság, a Malév kiesésével azonban a CSA Czech Airlines egyedül maradt ezen a piacon.

A Budapest és Prága közötti légi összeköttetés népszerűségét jól jelzi, hogy tavaly csaknem 150 ezer utas közlekedett ezen a vonalon - igaz, ennek kb. felét korábban még a Malév adta. A CSA cseh légitársaság újabb járataira már lehet jegyet foglalni a légitársaság jegyfoglalási rendszerében - egyelőre bevezető áron. A Budapest-Prága útvonalat - végig autópályán haladva - mintegy hat-hét óra alatt lehet megtenni autóval, de különösen a téli időszakban mind kényelmi, mind biztonsági szempontból a repülős utazás versenyképes alternatívát jelent a közúttal szemben.

„Nagyon örülünk a CSA cseh légitársaság fejlődésének, hiszen Prága nagyon felértékelődött az utasaink körében a Malév elvesztése óta" - összegezte Kam Jandu, a Budapest Airport légiközlekedési igazgatója. Hozzátette: „a Budapest-Prága útvonal idei, hetvenöt éves évfordulója rendkívül fontos mérföldkő volt, így boldogan látjuk a töretlen fejlődést."

A CSA Czech Airlines európa egyik legnagyobb múltú légitársasága. A cseh nemzeti légitársaság a SkyTeam szövetség tagjaként tavaly 4,2 millió utast szállított Prága és 59 célállomás között. A Czech Airlines flottáját jelenleg huszonhét repülőgép alkotja, ezek között egyaránt megtalálhatók a Boeing és az Airbus keskenytörzsű gépei, valamint az olasz-francia koprodukcióban készülő ATR típusú turbólégcsavaros gépei.