Keresett szó:




Ördöngős
Kis konvertológia
Tudákos
Jelasity nem fut, ő nem gyávaA névhasonlóság ugyan némileg költői, s amennyiben eltekintünk olyan apróságoktól miszerint a horvát bán Jelačić-nak (Petőfi szerint Jellasicsnak) neveztetett...
GFZ Potsdam Earthquake Bulletin - last 20 events
M 5.3, Irian Jaya, Indonesia2012-01-28 19:37:31 -4.13 140.79 74 km M
Pályázati közlemények
Elérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó kiírásoknál az Elszámolhatósági ÚtmutatóElérhető a honlapon a környezetvédelmi és energetikai fejlesztéseket célzó pályázati kiírásoknál az Elszámolhatósági Útmutató című dokumentum, amely minden...
VM
Meghosszabbították a védett természeti területek hulladékmentesítési pályázatának beadási határidejét
Szociális és Munkaügyi Minisztérium - Pályázatok
Pályázati felhívás szociális módszertani intézmények számáraHatáridő: 2011. január 11.
Energiaálság
Magyar atom

Ez most nem Moldova György örökbecsűje, de ugyancsak kötelező olvasmány. Mondhatnám, miért...

madzag
Lorem ipsumLorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc sit amet nibh eu mauris ullamcorper venenatis at id mi. Proin orci neque, tincidunt ac pulvinar...
Címoldal > Közlekedés
Közlekedés
MALÉV helyett HWA
Új magyar légitársaság indulhat útnak az idei évben, mégpedig Hungarian World Airways néven. A társaságot a Magyar Légiutak a Világra Zrt. üzemelteti majd, a kezdetekben pedig öt darab Airbus A-320-szal vágnak neki az égboltnak.


A cég első lépésként Európa nagyobb városaiba indít majd járatokat, ám jövőre már az USA-t is megcélozzák. Hosszú távú terveik között szerepel az utas szám erőteljes megnövelése, mely ázsiai és afrikai úticélokkal könnyedén elérhető.

A Malév tavalyi megszüntetésének nyomán alapították meg tavaly szeptemberben a Hungarian World Airways-t, vagyis a HWA-t. Kezdetben a légitársaság öt darab Airbus A-320-szal startolna, ám az angol nyelvű honlapról kiderül, hogy flottájukhoz A-330 és A-340-es repülőgépek is tartoznak, melyek az afrikai és ázsiai úticélok elérésének legfontosabb eszközei. A társaság célja, hogy négy kontinensen hatvan járatot üzemeltessen, ám később napi százharminc járat volna a legmegfelelőbb.

Európában két osztállyal indulnak: az egyik a turista, melyen az utazó huszonöt kilogrammnyi poggyászt vihet magával, a másik pedig a business, melyen harmincöt kilogramm lehet a poggyász tömege. A fedélzetre a turista osztályon egy darab, míg business osztályon két darab, egyenként tizenöt kilogrammos táskát vihet magával az utazó. Más kontinensre közlekedő járatokon első osztályon is lehet majd utazni.

A légitársaság beindításához mintegy 640 millió euró tőkére van szükség, így a befektetők között ázsiai, arab és európai pénzemberek is előfordulhatnak. A tervek szerint a légitársaság mintegy 2500 alkalmazottat foglalkoztatna közvetlenül, ám az utazáshoz kapcsolódó szolgáltatásokat figyelembe véve mintegy kilencvenezer új munkahely születhet.