Környezetvédelem
Papírmentes hr adminisztráció
Egységes kezelést, könnyebb adminisztrációt, a munkavállalók bevonását és lényegesen kevesebb irodai papírfelhasználást ígérnek a Nexon online alkalmazásai, amelyek segítségével az emberi erőforrás kezelő (hr) folyamatok egyszerűen menedzselhetők. Újdonság, hogy a kifejlesztett webes önkiszolgáló alkalmazása segítségével a munkavállalók maguk is bekapcsolódhatnak a hr tevékenységbe.
A hr munka jelentős részét az adatok papír alapú kezelése, illetve a személyes ügyintézés emészti fel. A Nexon webes önkiszolgáló alkalmazásainak segítségével a munkavállalók maguk is bekapcsolódhatnak e tevékenységbe - írja a gyártó közleménye, amely szerint ezzel csökkenthető az adminisztráció, a papírfelhasználás, valamint a többszörös adatrögzítésből adódó hibák száma. Az alkalmazásokat összefogó online felületen (persONLINE) keresztül a munkavállalók és vezetőik egyéni azonosítóval vehetik igénybe a jelenléti ív és távolléttervező modult (nexONTIME), a cafeteriához kapcsolódó nyilatkozási felületet (nexCAFÉ), az elektronikus bérjegyzéket (nexONBÉR), valamint a jogosultságuk szerint megtekinthetik, illetve módosíthatják saját személyes adataikat és a munkaviszonyra vonatkozó alapvető információkat is (nexONHR).
Emellett a munkavállalók maguk jelentkezhetnek az egyes képzésekre (nexONTD), követhetik teljesítményértékelésük eredményeit, illetve maguk is elvégezhetik az értékelést (nexONPM)."Jelenleg elsősorban azon közép- és nagyvállalati ügyfeleink érdeklődnek a persONLINE iránt, akik számára a bérszámfejtés és a hr területén outsourcing tevékenységet végzünk. Az alkalmazás azonban bárkinek, még a hr-gazdálkodást önállóan végző kisvállalatoknak is javasolható, hisz az önkiszolgáló rendszer bevezetésével lényegesen csökken az irodai papírmunka, a személyes ügyintézésre fordított idő és a hibalehetőség" - mondta Barna István, a NEXON fejlesztési vezetője.
A webes önkiszolgáló rendszert először a Nexon munkatársai használhatták, a kedvező tapasztalatokat követően pedig a cég most ügyfelei számára is elérhetővé teszi az alkalmazást. A persONLINE fejlesztése teljes mértékben a már meglévő ügyfelek javaslatainak felhasználásával és a piaci igények figyelembe vételével történt, így a rendszer felépítése maximálisan igazodik a modern humánügyvitel követelményeihez - írja a Nexon sajtóanyaga.